با اصول ست کردن رنگ مشکی آشنا شوید

انتخاب رنگ در ست لباس یک کار شخصی است و هرکسی با توجه به سلیقه خودش رنگ های مختلفی را در ست های روزمره اش به کار می‌برد. برخی رنگ های متعددی را امتحان می‌کنند و برخی دیگر هم فقط به سراغ برخی رنگ های خاص می‌روند. در هر صورت رنگ مشکی در ست شما حضور خواهد داشت. ست کردن رنگ مشکی با توجه به استایل شما می‌تواند هم کلاسیک باشد و هم منحصر به فرد به نظر برسد.

اما ست های تمام رنگ مشکی ممکن است خسته کننده به نظر برسند و اگر قرار است یک ست تمام مشکی بپوشید، بهتر است با اصول ست کردن آن هم آشنا شوید. در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد که ترکیب رنگ مشکی با چه رنگی زیباست؟

با استفاده از این متن از سری متن های اصول ست کردن رنگ ها می‌توانید با روش های مختلف ست کردن رنگ مشکی آشنا شوید.

استایل کلاسیک

استایل کلاسیک رنگ مشکی

ست کردن رنگ مشکی به صورت کلاسیک ممکن است تکراری باشد اما استایل بسیار خوبی دارد و ست کردن لباس ها هم در این حالت بسیار آسان است. کافیست یک کت مناسب انتخاب کنید و با کفش منحصر به فردی بپوشید. مثلا ست کت، شلوار اسلیم و بوت به مشکی هم شیک است و هم استایل بسیار کلاسیکی دارد. این ترکیب به هیچ وجه تکراری یا خسته کننده نخواهد بود.

جای تعجبی ندارد که رنگ مشکی در مقایسه با رنگ های دیگر، کاربرد بیشتری در فضاهای رسمی دارد و استفاده از استایل کلاسیک بهترین راه برای استفاده از رنگ مشکی درچنین شرایطی است.

کمک گرفتن از اکسسوری ها

راهکار بعدی برای بهره بردن از اکسسوری های مناسب است. اضافه کردن یک اکسسوری رنگی کمی اختلاف ایجاد می‌کند و همین موضوع از تکراری بودن ست جلوگیری می‌کند. این ست بسیار ساده است و پوشیدن آن زمانبر نخواهد بود و به همین دلیل می‌تواند یکی از انتخاب های شما برای استایل روزمره باشد.

رنگ مشکی بهترین فرصت برای بولد کردن بخشی از ست است. با یک کیف یا عینک منحصر به فرد می‌تواند بسیار شیک باشد.

نشان دادن بخش کوچکی از پوست

ست کردن رنگ مشکی

بسیاری از ما در فصل های سرد، چندین لایه لباس به تن می‌کنیم اما اگر هوا آنقدر ها هم سرد نباشد، پیشنهاد می‌شود از شلوار های جین زاپ دار مشکی استفاده کنید. با نشان دادن بخش کوچکی از پوست، استایل منحصر به فردی به شما می‌دهد. دقت کنید که زاپ شلوار زیاد نباشد و در کل بخش زیادی از پوستتان نمایان نباشد.

استایل کژوال

استایل کژوال

لازم نیست حتما با کفش های منحصر به فرد و شلوار های اسلیم زاپ دار یا کت های بزرگ همراه باشد. استایل کژوال با رنگ مشکی بسیار خوب به نظر می‌رسد و ساختن ست مناسب هم بسیار راحت است. در این استایل استفاده از کت چرم پیشنهاد می‌شود.

مخفی کردن الگو ست

ست کردن رنگ مشکی می‌تواند با استفاده از رنگ های خنثی دیگری هم همراه باشد. استفاده از ست تمام مشکی کمی خسته کننده است اما اگر اکثر مشکی باشد و فقط بخشی از آن را به یک رنگ خنثی دیگر اختصاص بدهید، استایل منحصر به فردی خواهید داشت.

تغییر دادن رنگ کفش ها

تغییر رنگ کفش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *