ترندهای لباس شب کوتاه در سال ۲۰۲۱

مهمانی‌های دوستانه یا خانوادگی همیشه بهانۀ خوبی بوده تا خانم‌ها ذوق و سلیقه خود را به کار بگیرند تا استایلی زیبا و خاص بسازند که چشم همه را خیره کند. در این بین، برخی کت‌وشلوار را به‌عنوان لباس شب می‌پسندند و برخی دیگر لباس شب بلند زنانه را… بعضی از دختران اما به استایلی پرشورتر و جذاب‌تر نیاز دارند که هم زیبایی‌شان را چند برابر کند و هم شیطنت‌های پنهان‌شده در روحیه‌شان را به‌خوبی نشان بدهد؛ برای چنین کاری هم انواع لباس شب کوتاه بهترین انتخاب به‌شمار می‌آیند و ما در این مطلب بنا داریم تا شما را با ترندهای لباس شب کوتاه در سال ۲۰۲۱ آشنا کنیم. پس این مقاله را از دست ندهید!

جذابیت‌های پرشمار لباس شب کوتاه برای خانم‌های خوش‌سلیقه!

لباس شب کوتاه مدل جدید

لباس شب سرشار از زیبایی و شیطنت‌های دخترانه هستند و همین‌طور روی سن کسانی که آن‌ها را به تن می‌کنند هم تاثیر زیادی دارند. مهم نیست که در کدام مهمانی یا مراسم آن‌ها را به تن می‌کنید، در هر صورت آن‌ها جذابیت‌های استایل شما را چندین برابر می‌سازند؛ اما آیا تا به حال دقت کرده‌اید که چند نوع و مدل از لباس شب کوتاه وجود دارد؟

می‌توان این نوع لباس شب مجلسی را بر اساس نوع دوخت، نوع یقه، نوع آستین و نوع دامن طبقه‌بندی کرد. پس بیایید نگاهی به این دسته‌بندی‌ها مختلف بیاندازیم:

انواع لباس شب کوتاه بر اساس جنس و دوخت

مدل لباس شب کوتاه مدل جدید

طرح‌ها و مدل‌های لباس‌های شب و مجلسی این روزها آنچنان زیاد است که اگر تصمیم بگیرید بدون در نظر گرفتن عنصر خاصی تنها به دنبال یک لباس زیبا بگردید، احتمالا دچار سردرگمی خواهید شد. به همین دلیل، بهتر است ابتدا بنا به سلیقه و نیاز خود یک مدل را در ذهن داشته باشید.

مدل برش دار

مدل لباس شب کوتاه برش دار

اگر به دنبال این هستید که هم استایل شیکی در مهمانی‌ها داشته باشید اما در عین حال هم دوست دارید تا لطافت دخترانه را حفظ کنید و دلبرانه در جمع ظاهر شوید، لباس برش دار می‌تواند گزینۀ مناسبی برای شما باشد. درحقیقت، این نوع لباس مجلسی دخترانه پلی است میان استایل رسمی و غیر رسمی.

لباس مجلسی کوتاه چرمی، جذاب و چشمگیر

مدل لباس چرم دامن کوتاه

برخلاف آنچه معمولا از لباس‌های مجلسی انتظار دارید، همۀ آن‌ها بنا نیست الزاما بسیار رسمی باشند. لباس های مجلسی چرمی از این دسته لباس‌ شبهایی به شمار می‌آیند که حالتی نیمه‌رسمی و نیمه اسپرت دارند و شما می‌توانید در مهمانی‌های دورهمی یا دوستانه آن را به تن کنید. نکته این‌جاست که این قبیل لباس‌های شب به دلیل خاصیت ذاتی چرم، زوایای بدن را بیشتر از هر نوع پوشش دیگری نشان می‌دهند؛ به همین دلیل، توصیه این است کسانی از این نوع لباس مجلسی استفاده کنند که اندامی نزدیک به ایده‌آل داشته باشند.

لباس مجلسی کوتاه کار شده، خانمانه و شیک

مدل لباس مجلسی کوتاه کار شده

برعکس لباس های مجلسی چرمی که استایل اسپرتی دارند، لباس های کار شده تنها برای مهمانی‌های کاملا رسمی مناسب هستند و تا جای ممکن بهتر است حتی در مهمانی‌های نیمه‌رسمی نیز از آن‌ها استفاده نکرد. لباس مجلسی کوتاه کار شده، انواع مختلفی دارد و ممکن است با گلدوزی‌ها، سنگ یا هر چیز دیگری تزیین شده باشد؛ بنابراین، این نوع لباس شب برای هر سلیقه‌ای چیزی در آستین دارد اما از نظر سنی برای خانم‌های جوان پیشنهاد نمی‌شود چراکه درنهایت استایلی کلاسیک و نیمه‌کلاسیک دارد.

لباس شب کوتاه لمه، برای جذابیت بیشتر!

مدل لباس شب کوتاه لمه

به طور کلی، پارچه لمه به هر استایلی وجهی دلربا و فریبنده هدیه می‌کند. به همین دلیل، بسیاری از خانم‌های جوان برای شرکت در مهمانی‌ها و ایونت‌های خاص، لباس شب کوتاه لمه را انتخاب می‌کند. این نوع پارچه با حالت لخت و براق خود، اندام فرد را به‌خوبی نشان می‌دهد و به آن حالتی جذاب و چشم‌نواز می‌بخشد؛ پس اگر به دنبال «دیده‌شدن» در مجالس هستید لمه را فراموش نکنید!

لباس شب گیپور، ظریف و خانمانه!

مدل لباس شب کوتاه گیپور

گیپور مانند لباس‌های شب کار شده، حالتی خانمانه و رسمی دارند اما ملیح‌تر و دخترانه‌تر از آن‌ها هستند. استفاده از تور و گیپور به لباس‌های ساده طرح متفاوتی می‌بخشد اما در عین حال در این کار زیاده‌روی هم نمی‌کند. پس اگر قرار است در یک مهمانی عروسی شرکت کنید و قصد دارید تا یک استایل نیمه‌رسمی شیک داشته باشید، لباس شب کوتاه گیپور، یک انتخاب عالی است!

انواع لباس شب کوتاه براساس نوع آستین

مدل آستین لباس شب

لباس شب های کوتاه، تنها براساس دامنشان تفکیک نمی‌شوند؛ بلکه عوامل متنوعی در آن تاثیرگذار هستند و آستین‌ها بدون شک یکی از همین عناصر به شمار می‌آیند.

لباس شب کوتاه آستین بلند یقه بسته

لباس شب کوتاه آستین بلند یقه بسته

استایل این نوع لباس (همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید) شیک و خانمانه است و با این که قد آن کوتاه بوده و معمولا به زانو نمی‌رسد اما همچنان حالتی متین و موقر دارد؛ بنابراین، با خیال راحت از آن در مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی استفاده کنید!

برای جلوگیری از سادگی بیش از حد لباس شب کوتاه آستین بلند یقه بسته، طراحان معمولا به آستین‌ها یا عناصر دیگر لباس دوخت‌هایی اضافه می‌کنند تا به این نوع لباس شب زنانه جذابیت بیشتری ببخشند.

لباس شب کوتاه آستین‌پفی، شیطنتی دو چندان!

مدل لباس شب کوتاه آستین‌پفی

آستین‌های پفی که به‌تنهایی به لباس‌های شیطنت و دخترانگی اضافه می‌کند، در کنار دامن کوتاه ترکیبی شگفت‌انگیز از حرارت و شور را به وجود می‌آورد. پس اگر از آن‌دسته افرادی هستید که حقیقتا عاشق شور و هیجان هستند، لباس آستین‌پفی همان لباسی است که شخصیت شما را کاملا تعریف می‌کند!

لباس شب کوتاه براساس نوع دامن!

مدل لباس شب کوتاه

این درست است که هر جزیی از لباس تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد اما لباس شب کوتاه بدون شک به نوع دامنش وابستگی زیادی دارد. دامن لباس‌های شب کوتاه ممکن است میدی، تنگ، چاک دار، کلوش یا عروسکی باشند.

پیراهن شب کوتاه مجلسی همراه با انواع دامن از نظر طول

مدل لباس شب مجلسی کوتاه

همان‌طور که ذکر کردیم، یکی از مهم‌ترین المان‌ها در لباس شب کوتاه، نوع دامن آن است. دامن‌ها از نظر طول به سه دسته مینی، میدی و ماکسی تقسیم می‌شوند. دامن‌های مینی از همه کوتاه‌ترند اما دامن‌های میدی، نوع متوسط و میانه به‌حساب می‌آیند. دامن‌های ماکسی هم نوع بلند دو مدل دیگر به‌شمار می‌روند که در این مطلب به آن‌ نمی‌پردازیم؛ اما نکته این که اگر به دنبال یک پیراهن شب نیمه کوتاه هستید، لباسی را انتخاب کنید که دامن میدی داشته باشد. در غیر این صورت، برای جذابیت بیشتر، لباس های مینی بهترین گزینه به شمار می‌آیند.

انواع دامن پیراهن شب کوتاه بر اساس نوع دوخت

مدل لباس شب کوتاه

علاوه بر طول، دامن پیراهن‌های شب کوتاه می‌توانند از نظر نوع دوخت نیز متفاوت باشند. ممکن است لباس شب شما دامن تنگ یا کلوش داشته باشد؛ یا مثل مد جدید و اخیر لباس‌های شب، دامن آن عروسکی باشد. در حقیقت، لباس شب کوتاه عروسکی این روزها مد روز لباس مجلسی سال ۱۴۰۰ به‌حساب می‌آید.

انواع یقه در لباس شب کوتاه

مدل لباس شب ریش ریش

یقه‌ها در این نوع لباس، مانند دیگر انواع لباس‌های شب می‌توانند متنوع و متفاوت باشند. از نوع یقه‌بسته گرفته تا لباس دکلته. لبا‌س بدون آستین یقه دار هم یکی دیگر از ترندهای ۱۴۰۰ به‌حساب می‌آید که جذابیت زیادی دارد و نیمه‌رسمی و شیک است.

علاوه بر همه این‌ها لباس شب کوتاه یک شانه یکی از انواع لباسهایی است که در سال جدید ترند شده و یکی از مدل‌های زیبا و جذاب این‌روزهای دنیای مد به‌حساب می‌آید.

در این مطلب شما را با انواع مدل لباس‌ شب کوتاه بر اساس جنس، نوع دوخت و برش و همچنین اجزای مختلف آن آشنا کردیم. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که لباس‌های بلند را برای مهمانی‌ها ترجیح می‌دهند یا این‌که لباس‌های مجلسی را هم در کمد خود دارند؟ اگر این مطلب را پسندیده‌اید آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و نظرات خود را هم برای ما بنویسید.

بیشتر بخوانید : مدل لباس ماکسی بلند مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *