خانم هایی با اندام ساعت شنی پگونه لباس بپوشند.

خانم های کمر باریک که اندام ساعت شنی دارند باید در انتخاب لباس نکاتی را رعایت کنند که در ادامه با این نکات آشنا میشوید.

لباس مناسب اندام ساعت شنی

اندام ساعت شنی فقط مخصوص خانم ها است و در بین آقایان اصلا دیده نمیشود، این فرم اندام به این صورت است که قسمت بالاتنه و پایین تنه وزن بیشتری دارد و دور کمر سایز بسیار کمی دارد به این دسته از افراد کمر باریک هم گفته میشود. اگر شما هم اندام تان ساعت شنی است بهتر است در این بخش از دنیای مد با اصول لباس پوشیدن این مدل اندام ها آشنا شوید.

ساعت شنی

اندام ساعت شنی چگونه است؟

این مدل اندام بهترین فرم اندام بین خانم ها است پس در انتخاب لباس دست تان باز است اما در ادامه با لباس هایی که برای شما بسیار مناسب هستند آشنا میشوید و میتوانید یک خانم خوش استایل باشید.

گل گلی نپوشید

از آن جایی که شما اندام خوبی دارید بهتر است لباس های ساده بپوشید زیرا لباس های گل گلی و طرح دار زیبایی اندام شما را مخفی میکنند، لباس هایی با طرح های ساده اندام شما را دوبرابر بهتر از انچه هست نشان میدهند.

لباس مناسب اندام

لباس های مدل ماهی

لباس های مدل ماهی مخصوص اندام ساعت شنی هستند این مدل لباس ها برای فرم بدن شما دوخته شده اند و حسابی در استایل شما تاثیرگذارند. لباس مجلسی را حتما از بین لباس های مدل ماهی انتخاب کنید تا خوش استایل شوید.

سایز لباس

در انتخاب سایز لباس دقت کنید شما باید لباسی انتخاب کنید که دقیقا اندازه تان باشد یعنی به هیچ وجه سمت لباس های گشاد نروید، لباس هایی که کمربند دارند برای شما بسیار مناسب اند زیرا باید به دور کمر تاکید داشته باشید.

هیکل ساعت شنی

شلوار جین فاق بلند

برای انتخاب شلوار مناسب بهترین گزینه برای شما شلوارجین های فاق بلند هستند، خانم هایی که این مدل اندام دارند به راحتی میتوانند شلوار جین فاق بلند بپوشند و بلوز شان را هم داخل شلوارشان قرار دهند.

اندام ساعت شنی

لباس های مناسب برای اندام ساعت شنی

  • دامن های تنگ
  • تونیک های کوتاه
  • لباس های سرهمی
  • لباس کمربند دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *