معرفی انواع پالتو زنانه در طرح‌ها و رنگ‌های مانتو

در فصل‌های سرد سال بیشتر و در فصل‌های گرم سال کمتر، اما در سراسر سال جزء لباس‌های پرکاربرد است. پالتو‌های زنانه که ظاهری شبیه به مانتو دارند و گاهی شبیه به کت، یا تا زیر زانو را در بر می‌گیرند و گاهی تا روی کمر. پالتو زنانه یا کت لباسی است که باید یک یا چند جالی خالی برایش در کمد لباس‌هایتان در نظر بگیرید. پالتوهای بهاره و پاییزه هم که در سال‌های اخیر به یکی از لباس‌های ترند و پرطرفدار سال تبدیل شده است. خرید لباس علاوه بر صرف زمان، هزینه هم دارد پس شناخت و آگاهی از مدل‌های متنوع و مختلف باعث می‌شود که لباس‌های مناسب‌تری را انتخاب و خریداری کنید.

باید بدانیم، برخی از پالتوها همیشه سبز هستند یعنی در تمام طول سال می‌توانید در جلسات و مراسم‌های متفاوت و خاص از آن‌ها استفاده کنید. از این رو، به یک چک لیست نیاز دارید، لیستی از انواع مختلف کت و پالتو وجود دارد و هر دختری در کمد خود به آن نیاز دارد.

معرفی انواع مدل پالتو زنانه

 ترنچ کت یا بارانی کلاسیک

وقتی درباره لباسی کلاسیک و جاودانه صحبت می کنیم که هر دختری باید در کمد لباس خود یک نمونه از آن را داشته باشد، کت ترنچ یا بارانی کلاسیک یکی از آنهاست. لباسی که در لیست اولویت‌ها قرار دارد. بارانی کرم رنگ که سال‌هاست در دنیای مد و فشن یکه تازی می کند به راحتی و با هر لباسی می‌توان ست کرد. از جمع‌های دوستانه تا جلسات کاری را می‌توانید با این بارانی تجربه کنید. ترنچ کت می‌تواند شما را در عصر پاییزی و در یک صبح خنک زمستانی گرم نگه دارد. ترنچ کت‌ها معمولا ضد آب هستند، پس شما پاسختان را برای روزهای بارانی پاییز یا عصرهای برفی زمستان پیدا کرده‌اید. می‌توانید آن را روی ژاکت‌ و سایر لباس‌های پاییزی بپوشید و آن رابا هر لباسی به راحتی ست کنید تا ظاهر خود را زیباتر کنید. کیف و چکمه همراه با ترنچ کت یا بارانی کلاسیک ترکیبی است که احتمالا در بهشت ساخته شده است، پس در استفاده از این ترکیب شک نکنید. بجز رنگ کرم یا قهوه‌ای تیره رنگ‌های نارنجی، قرمز و یا زرد می‌تواند انتخاب مناسبی برای ترنچ کت شما باشد.

کت چرم

شیک پوشیدن نیازمند صرف زمان است، چیزی که امروز با کمبود آن مواجهیم اما برای شیک بودن تنها داشتن یک کت یا پالتو چرم کافی است. اگر قصد دارید در کوتاهترین زمان به ایده‌آل‌ترین پوشش خود برسید از داشتن یک کت یا پالتو چرم غافل نشوید. یک استایل شیک و البته کمی غیر رسمی. کت یا پالتو چرم در هر حالتی می‌تواند تیپ شما را تکمیل کند، چه زیپ‌دار و چه دکمه‌ای، خواه جلو باز و یا با کمربند. عموما کت‌ها و یا پالتوهای چرم را به رنگ قهوه‌ای سوخته می‌شناسند، قهوه‌ای تقریباً مترادف کت‌های چرمی است، اما مشکی، قرمز و خاکستری از دیگر انتخاب‌های به همان اندازه شیک در مورد کت‌های چرم هستند.

کت جین

پارچه جین را با شلوار می‌شناسیم، اما بجز شلوار برای پیراهن و کت هم استفاده می‌شود، پس اگر طرفدار لباس‌هایی با پارچه جین هستید، می‌توانید بجز شلوار سراغ پیراهن، کت یا پالتو از این جنس هم بروید. نا گفته نماند که یک کت جین با لباس یا پیراهن، مانتو و شلوار جین می‌تواند ترکیبی باشد که هم در فصل پاییز و هم در زمستان شما را جذاب‌تر کند.لباس‌های از این جنس می‌تواند شما را در برابر سرما بیشتر و بهتر محافظت کند، پس می‌توانید برای استفاده‌های روزمره و حتی سفر و گردش‌های دوستانه از کت یا پالتو جین استفاده کنید.

 کاپشن بمب افکن BOMBER JACKET

طرفداران ورزش و لباس‌های اسپرت می‌توانند کاپشن یا پالتوهای بامبر را در لیست خود برای خرید زمستانی قرار دهند. البته در دهه‌های اخیر ثابت شد که لباس‌های متنوع را می‌توان در فضاهای مختلف امتحان کرد. کاپشن بامبر در عین زنانه بودن جزء لباس‌های بسیار شیک به حساب می‌آیند. البته بامبر‌های امروزی تکامل یافته‌اند و می‌تواند از گزینه‌های شما برای تکمیل لباس‌های زمستانی برای کمد لباستان باشد. بامبرها را می‌توان روی دامن و شلوار جین و هر لباس دیگری که فکرش را می کنید پوشید و استایلی شیک داشته باشید.

کاپشن لحافی QUILTED JACKET

پالتو یا کاپشن‌های QUILTED که لحافی ترجمه می‌شوند، از جذابترین لباس‌های زمستانی هستند. کاپشنی که هم شما را گرم نگه می‌دارد و هم شیک و زیبا، بنابراین در انتخاب این مدل تردید به خود راه ندهید. این پالتوها به خصوص در پاییز و چند هفته اول زمستان که پالتوها و بارانی‌های کلاسیک و چرم کافی نیستند، می‌توانند هم استایل شما را چشم گیرتر کنند و هم شما را در برابر سرما محافظت کنند. از آنجایی که در هفته‌های ابتدایی پاییز و بهار هوا قابل پیش بینی نیست، بهتر است یکی از این‌ها را تهیه کنید و آن را در دسترس قرار دهید.

پالتو ترمه یا پشم CASHMERE OR WOOL JACKET

اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید و زمستان های سرد را تجربه می کنید، از آنجایی که نمی‌توانیم کار زیادی در مورد آن انجام دهیم، می‌توانیم با مد بر سرما غلبه کنیم! بنابراین یک پالتو ترمه یا پشم در لیست لباسهای زمستانی خود قرار دهید. تا علاوه بر شیک بودن سرما را هم شکست دهید.

پالتو OVERCOAT

اورکت  OVERCOAT نسخه کاملا زمستانی از ترنچ کت شماست. پالتویی با همان ظرافت و جزییاتی که ترنچ را از سایر پالتو‌ها و کت‌ها متمایز می کند. اورکت می‌تواند شما را در برابر سرما سخت زمستان در امان نگه دارد و البته شیک بودن استایل شما را تضمین کند. برای تکمیل شدن استایل‌تان می‌توانید اورکت‌ را با یک روسری پشمی شیک و چکمه بلند ست کنید. اما اگر قصد رفتن به مهمانی رسمی را دارید اورکت‌تان را با دستکش و چکمه بلند چرمی ست کنید و مطمئن باشید حتی اگر در مهمانی حرفی نزنید استایل‌تان در مورد شما حرف‌های فوق‌العاده‌ای خواهد گفت!

کاپشن خز مصنوعی FAUX-FAR JACKET

در لیست لباس‌های زمستانی هر خانم باید یک پالتو با خز مصنوعی FAUX-FAR JACKET هم وجود داشته باشد. پالتوی که می‌تواند به غیر از زیبایی شما را در هر کجا که می‌روید خاص و منحصر به فرد نشان دهد.  اگر اهل مد هستید پس برای استفاده از این پالتو خودتان را محدود به رنگ‌های کرم و قهوه‌ای نکنید و به سراغ سایر رنگ‌های این پالتو هم بروید.

ژاکت پفی PUFFY JACKET

الکساندر مک کوئین از طراحانی است که پالتوها و کاپشن‌های طرح PUFFY را دچار تحول کرد و این پوشش زمستانی را به سطح جدیدی رساند. از کت‌های PUFFY  بزرگ سایز تا کت‌های بدون شانه، کاپشن‌ها و پالتوهای پفی راه زیادی را طی کردند. یک ژاکت پف‌دار قرمز آستین‌دار یا آستین‌های کاملا نقره‌ای براق، چیزی است که هر دختری در کمد خود به آن نیاز دارد، به خصوص اگر در شهرهایی زندگی می کنید که در زمستان‌ها کمی بیش از حد سرد می‌شوند.

شما کدام یک از انواع مدل‌های پالتو و کاپشن را دارید؟ کدام مدل مورد علاقه شماست؟ آیا کاپشن یا پالتویی هست که کمد شما هیچگاه خالی از آن نمی ماند؟ با گذاشتن یک متن در بخش نظرات ما را از سلایق خود مطلع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *