چه شلوارهایی مناسب افرادیست که گودی کمر دارند؟


اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که گودی کمر دارید، نباید خیلی نگران باشید. چرا که با ترفندهایی که در دنیای مد و استایل وجود دارد می توانید به راحتی این حالت گودی کمرتان را پنهان کنید تا لباس های تان تنخور بهتری داشته باشند و خودتان هم بتوانید حس بهتری داشته باشید. اگرچه باید خیلی مراقب بدنتان باشید و در صورتی که گودی کمرتان از حالت نرمال خارج شد حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید تا ستون فقرات تان آسیب بیشتری نبیند. در این مقاله قصد داریم به ارایه مطالبی درباره انتخاب شلوار مناسب برای افرادی که گودی کمر دارند بپردازیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. امیدواریم از خواندن آن لذت ببرید.

البته که انتخاب های مناسب در بالاتنه هم نقش بسیار مهمی در پنهان کردن گودی کمرتان دارد، اما انتخاب شلوار هم به همان اندازه حائز اهمیت است چرا که قسمت عمده مشکل گودی کمر در بخش میانی بدن و پایینی بدن خود را نشان می دهد، پس با انتخاب شلوارهای مناسب به خوبی می توان گودی کمر را پوشش داد.

ممکن است اینطور به نظر بیاید که باید از شلوارهای گشاد برای پنهان کردن گودی کمرتان استفاده کرد، منتها اگر از شلوارهای باریک، چه جنس پارچه ای و چه جنس جین استفاده کنید مناسب تر خواهد بود.

1.پوشیدن شلوارهای جین تیره:

یکی از علت های محبوبیت شلوارهای جین در همه جای دنیا این است که در طیف وسیعی از رنگ ها تولید می شود و همچنین مدل های متنوعی هم دارد. کسانی که گودی کمر دارند بهتر است از رنگ های تیره جین استفاده کنند. منتها نکته ای که باید به آن حتما توجه کنید این است که هنگام شستشوی جین های تیره باید دقت به خرج دهید تا به سایر لباس هایتان رنگ ندهند و خودشان هم خیلی زود رنگشان را از دست ندهند، چون که جین های تیره با استفاده از رنگ های غلیظی تولید می شوند. یکی از راه های شستشوی مناسب این شلوارها، استفاده از شامپوهای ملایم است.

شلوار جین تیره

2.پوشیدن شلوارهایی که کمر بلندی دارند :

این شلوارهای فاق بلند برای پوشاندن گودی کمر مناسب هستند. در کل شلوار فاق بلند باعث پوشاندن هر چه بهتر شکم و پهلو هم می شود و قد شما را هم بلندتر جلوه می دهد. این گزینه را هم امتحان کنید!

شلوار کمر بند بلند

3.پوشیدن شلوارهایی با پاچه بلند:

شلوارهایی که قد آن کوتاه نباشد و بلند باشد، از این نظر که به بلندتر نشان دادن قد شما کمک می کند و با لاغرتر نشان دادن شما، توجه بیننده را از گودی کمر پرت می کند و به سمت بلندی کلی اندام شما جلب می کند. پس به بلندی پاچه ی شلوار خود دقت کنید. وقتی از شلوار پاچه بلند استفاده می کنید، باید از کفش مناسب هم استفاده کنید و در نهایت یک ترکیب زیبا و تاثیرگذار بسازید.

شلوار پاچه بلند

این چند ترفند را در لباس پوشیدن خود به کار ببرید تا تاثیر مستقیم آن را روی پنهان کردن گودی کمرتان مشاهده کنید و به مناسب ترین استایل برای خود دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *