مدل لباس عروس جدید و عکس های بسیار شیک برای سال ۲۰۲۰

انتخاب لباس شب عروسی، برای هر عروس خانمی، یک انتخاب سخت و گیج کننده است، ممکن است شماهم از گذشته در ذهن خود لباس عروسیتان را تصور کرده باشید، اما برای انتخاب لباس عروس باید ظرافت های بیشتری به خرج داد و همه جوانب را سنجید، اگر قصد دارید جشن عروسیتان را در سال 2020 برگزار کنید، باید بهترین مدل های لباس عروسی 2020 را بشناسید؛ در این مقاله به شما کمک میکنیم با در نظر گرفتن جدیدترین مدها، بهترین مدل لباس عروس 2020 را برای خود انتخاب کنید. همراه ما باشید.

لباس عروس پرنسسی

مدل لباس عروس

اغلب ما الگوهای کودکیمان را حتی در بزرگسالی همراه خود داریم، پرنسس های دیزنی لند را هنوز به یاد دارید؟ با همان لباس های فاخر و عروسکیشان! یکی از محبوب ترین مدل های لباس، لباس عروسی با دامن پف دار است. این مدل شما را بیش از پیش شکوهمند و جذاب میکند اما مناسب کمرهای باریک تر و قدهای بلند است. اگر ریز نقش هستید و قد کوتاهی هم دارید، بهتر است سراغ دیگر مدل های لباسی که در ادامه مقاله پیشنهاد میکنیم بروید.

دامن لباس پرنسسی پف زیادی دارد؛ پف دامن درست از کمر شروع می‌شود، به همین دلیل اگر بالا تنه پهنی داشته باشید بهتر است سراغ این مدل نروید و مدل هایی را امتحان کنید که پف دامن کم‌تر بوده و بالا تنه لباس، بلند تر باشد.

در ادامه مدل‌های بیشتری از لباس پرنسسی را خواهید دید:

لباس عروس پرنسس
لباس-پرنسسی
لباس عروس

مدل لباس عروس A-line یا کلوش عروس

لباس عروس کلوش

از قدیم یکی از محبوب ترین مدل های دامن، دامن های کلوش بوده. این مدل چین و پف مدل پرنسسی را ندارد و ساده تر است و همچنین باعث می‌شود بسیار با وقار و زیبا به نظر برسید. حسن طرح A-line این است که برای هر اندامی مناسب است. خصوصا اگر کمی درشت اندام هستید، یکی از بهترین انتخاب ها لباس A-line است. در این مدل، لباس تا کمر چسبان بوده و از کمر به پایین دامن کلوش دارد که پف نسبتا مختصری دارد.

در ادامه مدل‌های بیشتری از لباس مناسب عروس A-line یا دامن کلوش را خواهید دید:

این طرح برای عروس خانم هایی که کمر باریک و شکم صافی دارند مناسب است، در این مدل لباس تا پایین باسن تنگ بوده و از ناحیه پایین باسن دامن برش خورده و به شکل کلوش یا چین دار است.

اگر فرم اندامتان ساعت شنی است، این مدل لباس برای شما بسیار مناسب است، اما با اندام سیبی شکل  بهتر است سراغ این مدل لباس نروید.

لباس عروس مدل ماهی

یکی دیگر از مدل‌های لباس عروس پر طرفدار این روزها، لباس مدل ماهی است. لباس مدل ماهی برای عروس هایی که فرم ساعت شنی دارند مناسب است، این مدل شما را شیک و باریک تر نشان می‌دهد و انتخاب مناسبی برای افرادی است که قد بلند و اندام کشیده‌ای دارند، اندام سیب یا گلابی، بهتر است سراغ این مدل لباس نروند چرا که فرم ماهی لباس، ران و باسن را درشت تر ازآن چه هست نمایش می‌دهد و از زیبایی و ظرافت عروس می‌کاهد. همچنین بد نیست بدانید که این مدل لباس راه رفتن و حرکت شما را کمی محدود می‌کند؛ پس قبل از انتخاب نهایی با یک لباس مدل ماهی کمی قدم بزنید تا مطمئن شوید این انتخاب خوبی برای شب عروسی‌تان است.

در ادامه مدل‌های بیشتری از لباس مدل ماهی عروس را خواهید دید:

این مدل لباس، برای عکس فرمالیته مناسب تر است؛ اما عروس های زیادی در دنیا هستند که دامن های کوتاه را انتخاب میکنند و چیزی از زیباییشان در شب عروسی کم نمی‌شود. قبل از انتخاب چنین مدل لباسی، فرم پاهایتان را بررسی کنید، بهتر است اگر چندان از فرم پاهایتان رضایت ندارید، لباس عروس های بلند را انتخاب کنید.

لباس عروس امپایر (سلطنتی)

در این مدل لباس، دامن از زیر سینه شروع می‌شود و ساده و صاف به سمت پایین می‌آید. مدل سلطنتی بین عروس‌های ساده پسند و کلاسیک طرفداران زیادی دارد. همچنین برای مراسم عقد یا فرمالیته نیز انتخاب بسیار مناسبی است. مدل سلطنتی، برای عروس هایی که فرم اندام مستطیلی دارند یکی از بهترین انتخاب ها است.

لباس عروس راسته

این مدل لباس، مماس بر بدن و بدون تغییرات و برش خاصی، تا سطح زمین پایین می‌آید و برای عروس‌های لاغر اندام، انتخاب جذاب و زیبایی است. استفاده از مدل لباس راسته عروس، قد شما را بلند تر نشان می‌دهد و باعث می‌شود بسیار متشخص و با وقار به نظر برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *