استایل خنک و راحت بهاره با مدل مانتو جلو بسته

مانتو به‌عنوان پوششی معمول در جامعه ما نقش بسزایی در استایل بیرون از خانه خانم‌ها ایفا می‌کند. خانم‌های شیک‌پوش همیشه به دنبال لباس‌های چشمگیر هستند تا استایل ایده آل خود را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنند؛ از این رو انتخاب مانتو مناسب به‌عنوان لباس اصلی بیرون از خانه بانوان، باید با دقت بسیار انجام بگیرد. با توجه به نزدیک شدن به روزهای گرم سال و نیاز خانم‌ها به داشتن مانتو خنک، در این مقاله تصمیم داریم به معرفی انواع مدل مانتو جلو بسته تابستانه بپردازیم.

مانتو جلو بسته، انتخاب اول بسیاری از جوانان!

مانتو جلو بسته راه راه

در یکی دو سال اخیر، انواع مانتو جلوبسته توجه خانم‌های جوان را به خود جذب کرده است. در رابطه با استفاده از مانتو جلوبسته تابستانه سعی کنید از مانتو جلو بسته نخی و یا حریر استفاده کنید؛ این پارچه‌ها به پارچه خنک معروف هستند و در روزهای گرم تابستان احساس خنکی و راحتی برای شما به ارمغان می‌آورند. تنوع مانتوهای جلوبسته بسیار زیاد است؛ به‌عنوان مثال برخی از مانتوهای جلوبسته به‌صورت ساده و تک رنگ و برخی هم با طرح‌های متفاوت و جذاب طراحی می‌شوند. در ادامه شما را با انواع مدل مانتو جلوبسته تابستانه آشنا می‌کنیم.

مانتو جلو بسته کلوش، مناسب برای افرادی که اندام سیبی شکل دارند!

مانتو جلو بسته کلوش

افرادی که از چربی‌های اضافه اطراف شکم و پهلو رنج می‌برند یا به عبارتی اندام سیبی شکل دارند، معمولاً برای انتخاب مانتو جلوبسته باید بیشتر دقت کنند. انتخاب مدل مانتو جلوبسته اگر به‌درستی انجام نشود، می‌تواند اندامشان را بزرگ‌تر نشان دهد؛ اما جای نگرانی وجود ندارد؛ مانتو جلوبسته‌ای که به‌صورت مثلثی دوخته می‌شوند یا به‌صورت کلوش هستند، یک انتخاب عالی برای افرادی است که اندام سیبی شکل دارند و می‌توانند در آن بدرخشند.

مانتو جلو بسته طرح دار، در روزهای تابستانی بدرخشید!

مانتو جلو بسته طرح دار

در فصل تابستان طراحان مد و فشن تلاش می‌کنند با الهام از گل‌های بهاری دلچسب و طرح‌های زیبای تابستانی، مانتو‌های طرح دار را طراحی کنند. این مسئله سبب جذابیت بسیار مانتو جلوبسته تابستانه می‌شود و استقبال از آن‌ها بسیار بالا می‌رود. اگر از مانتوهای تک رنگ خسته شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید مانتو جلوبسته طرح دار، استایل متفاوت و جذاب تابستانه خود را درخشان کنید. مانتو جلوبسته طرح دار را به‌راحتی با شال ساده و شلوارهای جین جذب می‌توانید در استایل خود ست کنید تا در مرکز توجه باشید.

مانتو جلو بسته چین‌دار، نمایش نجابت و زیبایی!

مانتوهای جلوبسته چین‌دار در انواع مدل‌های مجلسی و راحتی یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای نمایش نجابت استایل خانم‌ها است. طراحان لباس با چین‌خوردگی‌هایی که با ظرافت هنرمندانه در آستین، ناحیه کمر و قسمت پایین این مانتوها طراحی می‌کنند، زیبایی خاصی به این مدل مانتو تابستانه می‌بخشند. این مدل مانتو که با پارچه‌های طرح دار و ساده طراحی می‌شوند برای افرادی که اندام لاغری دارند بسیار مناسب هستند؛ زیرا وجود چین در لباس سبب می‌شود اندام افراد کمی درشت‌تر نشان داده شود.

مانتو جلو بسته دکمه‌دار، انتخابی کلاسیک و خاص!

دهه ۶۰ و ۷۰ حتی ۸۰ شمسی در ایران روزهای درخشش مدل مانتو جلوبسته دکمه‌دار در استایل خانم‌های ایرانی بوده است. نکته جالب در مورد مانتو دکمه‌دار این است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و امسال هم این مانتو کلاسیک ایرانی، توسط بسیاری از طرفداران مد و فشن با استقبال مواجه شده است. مدل مانتو جلوبسته دکمه‌دار با انواع دکمه‌های زیبا کمک زیادی به جذابیت استایل شما می‌کند. در روزهای گرم تابستان می‌توانید زیر این مانتو از تاپ‌های خنک و راحت استفاده نمایید تا نگرانی بابت گرمای هوا نداشته باشید و از مانتو دکمه‌دار شیک خود لذت ببرید. از این مدل مانتو به‌عنوان مانتو جلوبسته مجلسی تابستانه نیز می‌توانید استفاده نمایید.

مدل مانتو جلو بسته دخترانه، دلیل جذابیت استایل کژوال!

مانتو جلو بسته دخترانه

مدل مانتو جلوبسته دخترانه معمولاً کوتاه، ساده و اسپرت است که جنس پارچه نخی مورد استفاده در این مانتوها سبب شده این مانتو انتخاب بسیاری از دختران در روزهای گرم تابستان باشد. دختران جوان در جمع‌های دوستانه و استایل کژوال خود به دلیل راحتی و زیبایی خاص این مدل مانتوها، معمولاً این لباس را با شلوار جین و کتانی ترکیب می‌کنند و جذاب و خاص در جمع حاضر می‌شوند. برای خرید مانتو جلوبسته دخترانه تردیدی نداشته باشید، زیرا این مدل مانتوها هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند و به‌راحتی با انواع شلوار، کفش، شال و روسری ست می‌شوند.

مانتو تابستانه سنتی جلو بسته، خاص بودن را به استایل خود هدیه دهید!

مانتو تابستانی سنتی

زمانی که راجع به انواع مدل مانتو جلوبسته زنانه سخن به میان می‌آید، نمی‌توان حرفی از مانتو سنتی جلوبسته شیک نزد. این مدل مانتو یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب مانتو تابستانه به‌حساب می‌آید. این مانتوها با طرح‌های شاد و دلنشین سنتی، شما را در کانون توجه قرار می‌دهند. فصل تابستان زمان مناسبی است که با انتخاب یک مدل زیبای مانتو سنتی جلوبسته زنانه، جذابیت استایل تابستانه خود را به رخ بکشید. همراه با این مدل مانتو سنتی سعی کنید تا از شال و روسری ساده استفاده نمایید تا جلوه بیشتری به مانتو بدهد.

مانتو راحتی جلو بسته، خنک در روزهای گرم!

تابستان فصلی مناسب برای قرارهای دوستانه و رفتن به گردش‌ها و طبیعت‌گردی است. انتخاب لباسی که بتواند در عین جذابیت، ساده و خنک باشد و از همه مهمتر دست‌وپا گیر نباشد بسیار مهم است؛ در چنین مواقعی پوشیدن لباس‌های لوکس و لاکچری اهمیتی ندارد و برعکس بهتر است با انتخاب لباس‌های ساده و راحت و درعین‌حال زیبا، احساس صمیمیت را به استایل خود اضافه کنید تا در جمع دوستانتان لذت ببرید. مانتو راحتی تابستانه با طرح‌های ساده را می‌توانید به‌راحتی با کمک شال یا روسری طرح دار جلوه زیبا ببخشید. مانتو راحتی نخی زنانه، خنک‌ترین لباسی است که در تابستان می‌توانید بپوشید و از راحتی آن لذت ببرید.

در انتخاب رنگ مانتو تابستانه دقت نمایید!

رنگ لباس‌ها به دلیل خصوصیت جذب نور به خود در میزان گرمایی که بدن ما از خورشید دریافت می‌کند، تأثیر مستقیم می‌گذارند. در روزهای گرم سال، بهتر است از لباس‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید تا از گرمای شدید در امان بمانید. توجه کنید که هرچه رنگ لباس‌ها به سمت طیف روشن برود یا به رنگ سفید نزدیک شوند، گرما را در خود کمتر جذب می‌کند و بیشترین احساس خنکی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

با نزدیک شدن روزهای گرم سال، در این مقاله تلاش کردیم تا به معرفی انواع مدل مانتو جلوبسته تابستانه بپردازیم. نظر شما درباره‌ی مانتوهای جلوبسته تابستانی چیست؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *