اسرار شیک پوشی خانم های 50 ساله

زنان بالای 50 سال که دوست دارند با سبک لباس پوشیدن شان جوان تر به نظر برسند میتوانند با این مدل لباس ها دوباره جوانی را تجربه کنند.

قوانین پوشیدن لباس و شیک پوشی برای زنان 50 ساله 

خانم ها فکر میکنند وقتی سن شان به 50 رسید دیگر باید دور لباس های شیک و مد روز را خط بکشند اما اینطور نیست شما میتوانید مانند دوران جوانی تان خوشتیپ باشید و با سبک لباس پوشیدن تان کاری کنید تا سن تان کمتر به نظر برسد.

خانم های بالای 50 سال با رعایت نکات میتوانند استایلی شیک و با وقار داشته باشند و دوباره جوانی را تجربه کنند, این سبک لباس پوشیدن روی روحیه تان هم تاثیر میگذارد و باعث میشود اعتماد به نفس تان بالا برود.

50 ساله

لباس های خیلی باز نپوشید

پوشیدن لباس های خیلی باز باعث می شود پیرتر به نظر برسید. اگر تمایل دارید جوان و پر جنب و جوش به نظر برسید، لباس هایی بپوشید که تنها قسمتی از شانه آن خالی باشد.

لباس های خیلی تنگ نپوشید

برای جوانتر به نظر رسیدن لباس های متناسب با اندامتان بپوشید و از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنیدواز لباس های مناسب و جذاب استفاده کنید که ظاهرتان را بهبود می بخشند. فراموش نکنید که انتخاب لباس هایی با سایزهای کوچک تر برخلاف تصور شما را چاق تر و پیرتر نشان می دهد.

لباس خیلی گشاد نپوشید

اگر نسبت به سال های گذشته وزنتان بالا رفته و چاق تر شده اید لزومی ندارد با پوشیدن لباس های گشاد سعی کنید این چاقی را پنهان کنید چراکه لباس های بزرگ تر از سایز معمولتان هم شما را چاق تر و پیرتر نشان می دهد. بهترین کار انتخاب لباسی با سایز مناسب و یک مدل راحت است.

شیک پوشی خانم 50 ساله

رنگ روشن بپوشید

برای اینکه ظاهری سرزنده تر و شاداب تر داشته باشید و جوانتر به نظر برسید، لباس هایی با رنگ روشن مانند آبی، قرمز، سبز، یا صورتی بپوشید و اگر فکر می کنید رنگ روشن شما را چاق نشان می دهد، لباس های تیره تان را با لباس های رنگ روشن تر ترکیب کنید مثلا اگر شلوار تیره می پوشید لباس رنگ روشن بپوشید. قهوه ای تیره، خاکستری و سیاه باعث می شوند پیرتر به نظر برسید.

از زیورآلات مناسب استفاده کنید

زنان باید از زیورآلات مناسب استفاده کنند. ست گوشواره و گردنبند باعث پیرتر نشان داده شدن تان می شود. استفاده زیاد از اکسسوری ها باعث می شود لباسی که به تن دارید کمتر به چشم بیاید. اکسسوری ها باید به ارزش لباس تان بیفزایند نه اینکه کل زیبای لباس را تحت الشعاع قرار دهند و باعث شوند لباسی که به تن دارید دیده نشود.

اکسسوری هایی مانند دستمال یا شال گردن, عینک آفتابی, کیف کمری و گوشواره را از قلم نیندازید تا استایل جذاب تری داشته باشد.برای جوان به نظر رسیدن و خاص بودن می توانید شال یا دستمال گردنی رنگی با رنگ های روشن ببندید، کلاهی خاص بر سر بگذارید یا لباسی با طرح خاص و رنگی بپوشید.

اسرار شیک پوشی

از مد پیروی نکنید

برخی از خانم های 50 ساله برای جوان به نظر رسیدن لباس هایی را طبق مد می پوشند، اما این کار اشتباه است و مضحک به نظر می رسد. پس بهتر است به جای پیروی از مد، استایل خودتان را داشته باشید که به جرات می توان گفت این مهم ترین نکته خوش تیپ بودن است. تلاش کنید لباس هایی بپوشید که حس جوانی و شادابی را برای شما ایجاد کند نه اینکه درست شبیه به فرزندان یا نوه های خود لباس بپوشید.

از لباس هایی با الگوهای چشم نواز استفاده کنید

برای شاداب تر و جوان تر به نظر رسیدن از لباس هایی با الگوهای چشم نواز و خاص استفاده کنید. از جمله چاپ هایی که میتوانند استایل شما رو جذاب تر و مدرن تر نشان دهند، عبارتند از:چاپ خال خالی، چاپ پلنگی، چاپ زنجیره ای، خطوط راه راه و طرح پوست مار. برای داشتن استایلی جوانانه این طرح ها را برای بخشی از لباس، کیف یا کفش خود انتخاب کنید.

لباس خال دار

لباس زیر مناسب بپوشید

پوشیدن لباس زیر مناسب را در هر سنی فراموش نکنید. لباس زیر مناسب با اندام خود را تهیه کنید و هر 6 تا 8 ماه یک بار، یک لباس زیر جدید تهیه کنید. بندهای لباس زیر را به درستی تنظیم کنید تا هیچ گونه احساس فشاری بر روی شانه های شما ایجاد نشود.

شلوار جین بپوشید

جین فقط برای دختران کم سن وسال نیست، اگر مدل شلوار جین را به درستی و متناسب با اندامتان انتخاب کنید، خواهید درخشید شلوار جین میتواند استایل شما را چند درجه جوان تر و جذاب تر نشون دهد ، با شلوار جین می توانید نواقص خود را به خوبی پوشش دهید.

نقص هایتان را با لباس بپوشانید

اگر پایین تنه تان لاغر و استخوانی است دور دامن و شلوارهای مشکی را خط بکشید. یکی از بهترین انتخاب ها برای پایین تنه های استخوانی و لاغر حتی در سنین میان سالی و بالاتر دامن های جین هستند و اگر با یک تونیک روشن پوشیده شوند ظاهری سرحال و جذاب به شما می دهند. اگر برای بالاتنه یک لباس تنگ و چسبان انتخاب کرده اید دامن یا شلوارتان را اندکی آزادتر انتخاب کنید.

متناسب با فصل، محل و نوع مراسم لباس بپوشید

بهتر است مطابق با فصل، محل و نوع مراسم لباس بپوشید زیرا هر محیطی لباس خاص خود را می طلبد مثلا هرگز در یک مهمانی رسمی لباس راحتی نپوشید که در ظاهرتان تاثیر می گذارد.

پاشنه بلند بپوشید

پوشیدن کفش های پاشنه بلند، پاها را کشیده تر و اندام تان را زیباتر نشان می دهد پس برای خوش اندام بودن و جوانتر به نظر رسیدن کفش پاشنه دار بپوشید. اگر تعادل خوبی در هنگام راه رفتن با کفش های پاشنه دار ندارید، میتوانید از کفش هایی که دارای پاشنه پهن تر و کوتاه تری هستند استفاده کنید.

گفش پاشنه بلند

تک رنگ نباشید 50

هنگام خرید لباس حتما در مورد رنگ آن فکر کنید تا علاوه بر اینکه به رنگ پوستتان بیاید، متناسب با مراسمی که می خواهید آن را به تن کنید نیز باشد.پوشیدن لباس به صورت سرتاپا یکرنگ بسیار تکراری و کسل کننده است.

نکاتی دیگر برای جوانتر به نظر رسیدن

  • مدل موهایتان را تنوع دهید.
  • لباس های پیرزنانه را دور بریزید.
  • برندهای مشهور بپوشید.
  • اعتماد به نفس داشته باشید.
  • موهایتان را رنگ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *