انواع مدل تاپ زنانه از نظر جنس پارچه

تاپ‌ها در حقیقت همان بالاپوش‌های بدون آستینی هستند که به ما آزادی عمل می‌بخشند و در روزهای گرم بدنمان را خنک نگه می‌دارند. البته این تمام جذابیت‌های انواع مدل تاپ زنانه نیست؛ آن‌ها در جنس‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند و بعضی از آن‌ها چنان زیبا و دلفریب هستند که به ندرت می‌توانید در برابر خرید آن‌ها مقاومت کنید. با این همه، بیایید نگاهی به انواع مختلف این مدل جذاب لباس زنانه از نظر جنس پارچه بیاندازیم.

انواع مدل تاپ زنانه از نظر جنس

انواع مدل تاپ زنانه از نظر جنس

آنچه ما بیشتر از همه به عنوان مدل تاپ زنانه می‌شناسیم، درحقیقت بالاپوش‌هایی هستند که فارغ از نوع پارچه، طول لباس و شکل یقه، نداشتن آستین وجه مشترک همۀ آن‌هاست. با این وجود، ویژگی‌هایی که از آن‌ها نام بردیم نیز هریک در نوع این بالاپوش جذاب زنانه موثرند و در این بین، جنس پارچه اهمیت زیادی دارد. جنس پارچه علاوه بر اینکه می‌تواند بر راحتی بیشتر لباس تاثیرگزار باشد، می‌تواند آن برای یک مکان یا میهمانی خاص مناسب یا نامناسب سازد. پس بهتر است ساده از کنار این موضوع عبور نکنیم و به این بپردازیم که «انواع مدل تاپ زنانه از نظر جنس پارچه» چیست:

مدل نخی، مناسب خانه و زیر مانتو

تاپ‌های نخی از این جهت که سبک و راحت هستند برای خانه یک گزینۀ ایده‌آل به حساب می‌آیند. از سوی دیگر، استفاده از این نوع پوشاک به‌عنوان زیرمانتویی هم بسیار رایج است چراکه بخصوص در تابستان و در فصل گرما، پارچه‌های نخی عرق بدن را جذب می‌کنند و در عین حال مانع از بروز حساسیت نیز می‌شوند. همچنین در فصل زمستان که هوا سرد است، بسیاری از خانم‌ها انواع مدل تاپ زنانه با پارچه نخی را زیر لباس گرم خود به تن می‌کنند؛ اینکار به بیشتر گرم نگه‌داشتن بدن کمک زیادی می‌کند.

مدل کشی، مخصوص خانم‌های خوش‌اندام!

مدل تاپ زنانه کشی، مخصوص خانم‌های خوش‌اندام!

انواع مدل تاپ زنانه کشی بنا به ساختار جذب و چسبان پارچه، به بدن می‌چسبند و درنتیجه زوایای مختلف اندام را به خوبی نشان می‌دهند. تاپ‌های کشی ممکن است ساده یا کارشده باشند که این موضوع آن‌ها را برای میهمانی‌ها و مراسم مختلف مناسب می‌سازد. به همین دلیل، زمان انتخاب تاپ های کشی باید به سایز و مورد استفاده آن توجه داشته باشید.

مدل تاپ زنانه حریر، یک انتخاب جذاب

مدل تاپ زنانه حریر، یک انتخاب جذاب

پارچۀ حریر به دلیل نوع و حالت لختش، این امکان را فراهم آورده تا بتوان الگوهای جذاب و بسیار زیبایی را پیاده کرد و به مرحله دوخت رساند. از سوی دیگر لطافت این نوع پارچه باعث می‌شود تا انواع مدل تاپ حریر، استایلی بسیار زنانه، لطیف و زیبا داشته باشند. بنابراین، اگر قصد دارید تا در یک مهمانی یا ایونت نیمه‌رسمی یا حتی رسمی وجه زنانۀ خود را بیشتر نشان بدهید، بهتر است حتما به این نوع لباس توجه داشته باشید.

مدل تاپ زنانه با پارچه ریون، زیبایی دوچندان

پارچه‌های ریون، طرح‌ها و مدل‌های مختلفی دارند. چه تاپ های زنانه با پارچه ریون گلدار باشند یا سادۀ کشی، درهرصورت جذابیت این مدل تاپ قابل انکار نیست!

پارچه ریون به دلیل جنس خاص و شکل لختی که دارد، با دوخت‌ها و طرح‌های ساده هم بسیار زیبا است و می‌تواند برای مهمانی‌های نیمه رسمی نیز مناسب باشد. این مدل تاپ زنانه مجلسی نیز حالتی زیبا و زنانه دارد و جذابیت‌های شما را در مجالس چندین برابر می‌کند؛ البته این نکته را در نظر داشته باشید که مدل تاپ زنانه ساده این نوع پارچه زیبایی و جذبۀ بیشتری دارد.

مدل تاپ تور، آشنایی با وجه دلپذیر زنانه

مدل تاپ تور، آشنایی با وجه دلپذیر زنانه

به طور کلی، پارچه تور به لباس‌های زنانه لطافت و زیبایی فوق‌العاده‌ای می‌بخشد و انواع مدل تاپ تور هم از همین قاعده پیروی می‌کنند. تاپ‌های توری عمدتا به‌صورت نیم‌تاپ و کمی کوتاه‌تر از اندازه‌های طبیعی طراحی‌می‌شوند و عمدتا جذابیت و شیطنت دخترانه را به ذهن مخاطب می‌آورند. همچنین انواع مدل تاپ زنانه توری، در کنار مدل تاپ های زنانه گیپور و قلاب‌بافی از بهترین انتخاب‌ها در فصول گرم سال به‌حساب می‌آیند.

مدل لمه، برای درخشش بیشتر در مجالس!

مدل تاپ زنانه لمه، برای درخشش بیشتر در مجالس!

اگر به دنبال یک مدل تاپ زنانۀ خاص برای مجالس نیمه‌رسمی مختلف هستید، مدل های تاپ زنانه لمه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. این نوع پارچه هم مثل پارچه‌های ریون و حریر حالتی لخت دارد اما براق بودن، وجه تمایز آن به شمار می‌آید تا در مراسم مختلف کاملا به چشم بیایید. پارچه‌های لمه یا شنی، به جذابیت پیراهن‌ها و تاپ‌های زنانه اضافه می‌کنند و همان دلیلی هستند که در هر جمعی نگاه‌ها به سوی شما می‌چرخد!

تاپ جین زنانه، از معصومیت تا دلربایی!

تاپ جین زنانه، از معصومیت تا دلربایی!

تاپ‌ های جین، طرح‌ها و مدل‌های مختلفی دارند که باعث می‌شود این نوع پارچه را هم در لباس‌های زیبای دخترانه و هم در بالاپوش‌های جذاب زنانه مشاهده کنید. آنچه بین این دو سر طیف پوشاک مشترک به‌شمار می‌آید، جنس پارچۀ جین است و تفاوت در نوع برش، شیوۀ طراحی و دوخت.

۱۰ مدل تاپ و شومیز زیر مانتویی شیک و کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *