معرفی مدل مانتو مناسب برای خانم های کوتاه قد

مدل مانتو برای افراد قد کوتاه

این روزها با وجود ترفندهای فراوان دنیای مد٬ داشتن قد کوتاه یک معضل حل نشدنی نیست! با پوشیدن یک جفت کفش پاشنه بلند یا لژدار می‌توانید به راحتی مشکل اختلاف قد با میانگین جامعه را حل کنید. از طرفی تکنیک‌های فراوانی از سوی فشن‌استایلیست‌ها برای نوع لباس پوشیدن افراد قد کوتاه ارائه می‌شود. برای مثال این افراد نباید آیتم‌های بلند و گشاد را در استایلشان قرار دهند یا از پترن راه راه افقی استفاده کنند. اگر شما هم به دنبال مدل مانتو برای افراد قد کوتاه هستید٬ تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.مدل مانتو برای افراد کوتاه قد

مانتوهای کمربند دار

کمربندها٬ دوست افراد قد کوتاه به حساب می‌آیند. هر چه کمربند مانتو را بالاتر ببندید٬ پا ها بلندتر و کشیده‌تر دیده می‌شوند. این تکنیک برای مانتوها و بارانی‌های پاییزه نیز کاربرد دارد.

پیشنهاد می‌کنیم افراد قد کوتاه٬ کمربند مانتو را تا زیر سینه‌ها بالا بیاورند.

مانتو کمربند دار

مانو کمربند دار

مانتوهای دوکی شکل

یک مدل مانتو برای افراد قد کوتاه٬ مانتوی دوکی شکل است. شاید واژه دوکی کمی برای شما ناشناخته باشد. این اصطلاح برای مانتوهای کوتاهی به کار می‌رود که در قسمت میانی٬ کمی عریض‌تر می‌شوند.

مانتو دوکی شکل

مانتو دوکی شکل

مانتوهای کوتاه مدل مانتو برای افراد کوتاه قد

مانتوها و بارانی‌های کوتاه که تنها تا زیر خطر باسن را می‌پوشانند٬ باعث می‌شوند قد شما بلندتر به نظر برسد. اگر قصد خرید این مدل مانتو یا بارانی را دارید‌٬ پیشنهاد ما استفاده از رنگ‌های روشن و پترن‌های ریز و ساده است.

مانتو کوتاه

مانتو کوتاه

کت‌های خز زمستانه

در فصل زمستان که تنوع پالتوها٬ کت‌ها و کاپشن‌ها بسیار بالا می‌رود٬ کت های خز کوتاه انتخاب‌های معقول و جذابی هستند. اگر نمی‌خواهید شبیه یک پرنده‌ی سرما زده به نظر برسید٬ بهتر است کت خز خود را فیت بدنتان انتخاب کنید نه بزرگتر! همچنین پیشنهاد می‌کنیم افراد قد کوتاه تا حد امکان از آیتم‌های پف دار مثل کاپشن‌های بادی دوری کنند.

مدل پالتو برای افراد قد کوتاه

مدل پالتو مناسب برای افراد کوتاه قد

سارافن‌های بلندمدل مانتو برای افراد کوتاه قد

هر چیزی که در استایل شما٬ خطوط عمودی ایجاد کند٬ دوست شماست! با اینکه معمولا به افراد قد کوتاه مانتوهای بلند را توصیه نمی‌کنیم اما سارافن‌ها به خصوص اگر دارای پترن راه راه عمودی باشند٬ انتخاب بسیار مناسبی برای شما هستند.

مانتوهای آستین سه ربع

افراد قد کوتاه٬ بهتر است که خودشان را در لباس غرق نکنند! اوت‌فیت این افراد هر چه کوتاه‌تر و فیت باشد٬ ظاهر بهتری پیدا می‌کند. مانتوها و شومیزهای آستین سه ربع٬ می‌توانند انتخاب خوبی برای افراد قد کوتاه باشند. می‌توانید خودتان نیز آستین مانتو ها را تا بزنید و کوتاه‌تر کنید.

مانتو آستین سه ربع

مانتوی چهارخانه

از میان پترن‌های ترندی و پرطرفدار٬ پترن چهارخانه به خصوص چهارخانه‌های ریز٬ در مدل مانتو برای افراد قد کوتاه٬ جذابیت بیشتری دارند. اگر به دنبال یک مدل مانتو برای افراد قد کوتاه هستید٬ این پترن را نیز در نظر بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم کت یا مانتوی چهارخانه را با شلوار جین روشن فاق بلند و کمربند ترکیب کنید.

کت و شلوار

اوت‌فیت پیشنهادی بعدی ما برای افراد قد کوتاه٬ کت و شلوارهای هم‌رنگ(مونوکروم) هستند. بهتر است این افراد٬ بالاپوش خود را هم‌رنگ یا در طیف رنگی سایر آیتم‌های استایل انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *