آشنایی با اصول ست کردن رنگ قرمز با دیگر رنگها

رنگ قرمز یکی از جسورانه‌ترین و هیجان‌انگیز ‌ترین رنگهایی است که می‌توان به عنوان لباس استفاده کرد. در حالی که رنگ‌هایی مثل سفید و مشکی بی خطر و خنثی به نظر میرسند قرمز این قابلیت را دارد تا هر استایلی را از حالت روتین خارج کند و جلوه‌ای تازه ببخشد. برای دستیابی به رنگهایی که در کنار قرمز زیبا به نظر میرسند سراغ استایل‌های خیابانی رفتیم چرا که بررسی این سبک استایل‌های پر زرق و برق به ما کمک میکند تا تصویر واضحی از بازی با رنگها پیدا کنیم. پس برای مدتی کوتاه از رنگهای روتین و یکنواخت دست بکشید و برای داشتن استایلی متفاوت‌تر با ما همراه باشید تا هفت رنگی که در کنار قرمز عالی بنظر میرسند و به طور کلی اصول ست کردن رنگ قرمز را را در کنار هم بررسی کنیم.

زرد خردلی

هردو این رنگها دارای تناژ گرم و درخشان هستند، پس اگر در انتخاب لباس محافظکار هستید در مقدار استفاده از آنها احتیاط کنید! برای مثال میتوانید پلیوری با رنگ خردلی، شلوار و یا دامنی به رنگ شیری و کفش‌های قرمز به پا کنید تا تعادل در استایل شما برقرار شود. خوب است بدانید این دو رنگ ترکیب زیبایی برای فصول گرم سال میسازند.

ست کردن رنگ قرمز با رنگ خردلی

صورتی

صورتی و قرمز در کنار یکدیگر یکی از نو ترین ترکیب‌ها را میسازند، چرا که هردوی آنها از یک خانواده هستند و اغلب تنها توسط علاقمندان مد برای همنشینی با هم انتخاب میشوند. صورتی‌های شارپ مثل آدامسی و سرخابی اغلب در کنار قرمز نارنجی‌ها و یا قرمزهایی دیده میشوند که کمی روشن‌تر هستند. در عین حال صورتی‌های ملایم‌تر نیز میتواند درکنار زرشکی و یا قرمزهای تیره‌تر جلوه‌ای زیبا پیدا کند.

ست کردن رنگ قرمز با رنگ صورتی

نقره‌ای

زمانی که صحبت از فلزها و تاثیر آنها براستایل میشود، نقره و رنگ سیلور با توجه به محبوبیتی که بین دارد به راحتی پیشی میگرد. رنگ براق و یخی سیلور میتواند رنگ قرمز را پر حرارت‌ و زیباتر از گذشته جلوه دهد، بنابراین میتوانید برای ساختن یک لوک متفاوت از این رنگ در کنار تناژ قرمز استفاده کنید.

رنگ نقره ای

شتری

اگر به دنبال یک گزینه‌ی دوم و بیطرف اما در عین حال شیک میگردید. از رنگ شتری استفاده کنید. شتری به شما این امکان را میدهد تا کمی از حالت روتین و کلیشه خارج شوید و در عین حال شیک به نظر برسید. در همنشینی با این ترکیب میتوانید از رنگهای سفید، آبی سیر و مشکی کمک بگیرید.

ست کردن رنگ شتری و رنگ قرمز

آبی

ترکیب آبی و قرمز برای همه‌ی ما یک ترکیب اشنا و دوستداشتنی ست! اما خارج کردن آن از حالت کلیشه‌ای کمی سخت به نظر میرسد! برای ایجاد کمی تفاوت بهتر است از طیف آبی آسمانی و یا آبی‌های پاستلی در کنار قرمزهای درخشان استفاده کنید و در کنار آن از رنگهای زرد و سفید و پترن پلنگی استفاده کنید.

با اصول ست کردن رنگ آبی آشنا شوید.

اصول ست کردن رنگ آبی

سبز ارتشی

سبز ارتشی در کنار قرمز میتواند کمی دور از انتظار و غیر معمول باشد اما همین نکته باعث میشود جذاب به نظر برسد. اگر در انتخاب لباسهایتان محافظ کار هستید این رنگ کاملا با خواسته‌ی تان مطابقت دارد! میتوانید مقدار زیادی از رنگ سبز ارتشی را در کنار بخش کوچکی قرمز استفاده کنید و نگران درخشش رنگ قرمز نباشید، چرا که با این روش که یکی از اصول ست کردن رنگ قرمز است، کاملا اثر آنرا خنثی میکنید.


در نهایت پیشنهاد می‌کنیم از دیگر متن های مربوط به ست کردن رنگ ها دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *