آشنایی با چند مدل اکسسوری مو زنانه در سال 2019

همانطور که میدانید اکسسوری‌ ها جزء اصلی یک استایل نیستند؛ اما این قابلیت را دارند که آنرا تکمیل کنند و جلوه‌ای خاص ببخشند. با یک نگاه اجمالی به ‌اکسسوری مو زنانه بهار و تابستان ۲۰۱۹ میتوان نتیجه گرفت که دیزاینرها در بازی با رنگها و استفاده از طرح‌های نوآورانه همه‌ی توان خود را به کار گرفته‌اند! اکسسوری مو

برای مثال هدبندهای بزرگ وحجیم، تاج‌های گل و روسری‌های نخی و یا ساتنی در کالکشن اکثر برندهای مطرح به چشم می‌خورد.
و در نهایت جالب است بدانید امسال طرح‌های بوهمیایی، پرنسسی و به طور کلی زنانه بخش عمده موتیف‌ها را تشکیل می‌دهند.

استفاده از گل :

دکور کردن موها با گل از ران‌وی برند آمریکایی Rodarte شروع شد! طراح  گل‌های رز ظریف را در اندازه‌های مختلف روی سر مدل‌ها دکور کرده بود و با کمک روبان‌های رنگی به موها حالت داده بود و یک ترکیب خاص به وجود آورده بود! به این ترتیب شما می‌توانید در تابستان امسال از تاج‌های گل مصنوعی و یا گلهای طبیعی به عنوان اکسسوری و تزئین موهایتان در مراسم مختلف استفاده کنید.

استفاده از روسری‌های رنگارنگ :

وقت آن رسیده که روسری‌های رنگارنگ ساتنی را از کمد‌ها بیرون بکشید! روسری پرکاربردترین اکسسوری‌ مو زنانه به حساب می‌آید. امسال در برند مایکل کورس روسری‌های کوچک و بزرگ چاپی به شکل توربان به چشم می‌خوردند که کل موها را کاور کرده بود. همین‌طور دستمال‌های ساتنی که دور موها بافته شده و یا به یک پاپیون بزرگ بدل شده بودند. در فشن شو برند kate spade  نقش روسری‌ها کاملا مطابق یا پارچه لباس‌ انتخاب شده بود و در کالکشن برند D&G  دستمال‌های کوچکی دور سر مدل‌ها گره خورده بود و بخشی از موها را پوشش می‌داد.

اگر علاقه‌مند به پیروی از ترندها هستید پیشنهاد می‌کنیم یک روسری بلند را در بافت موهایتان همراه کنید و یا به جای کش مو از یک دستمال کوچک رنگی کمک بگیرید.

استفاده از روبان‌های ظریف و پاپیون :

روبان‌ها جزو آن دسته اکسسوری مو زنانه و تزئینات کوچک و دوستداشتنی هستند که در عین سادگی حس دخترانگی را القا می‌کنند. روبان‌ها در اکثر ران‌وی های بهار و تابستان به شکل پاپیون‌های بزرگ و ساتنی و یا پاپیون‌های ظریف و مخملی کوچک حضور داشتند. همچنین این اکسسوری به عنوان یک آیتم اصلی در کالکشن تابستانه برند miu miu  انتخاب شده بود.

سربندهای توری

 نوارهای توری از زمان‌های گذشته تا به امروز یک تزئین پرطرفدار برای خانم‌ها بوده است و این توانایی را دارد که وجهه‌ای کلاسیک و رسمی به استایل شخص ببخشد. این اکسسوری مو زنانه محبوب، امسال جای خودش را در بین ترندها به خوبی باز کرده است؛ برای مثال در برند  marc Jacobs شاهد پیراهن‌های حجیم و سربندهای توری روشن و زیبایی هستیم که در راستای زیبایی بیشتر استایل انتخاب شده‌اند! طراح خلاق این برند، نوارهای توری را به شکل گل‌های حجیم و نسبتا بزرگی فرم داده است و با قرار دادن آن بر روی موها بخشی از صورت را پوشانده است.

٧ اکسسوری ضروری زنانه که باید در کمدتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *