با اصول ست کردن رنگ زرد آشنا شوید

 رنگ زرد هیچوقت نتواسته است طرفداران سرسختی داشته باشد و ست کردن رنگ زرد در میان لباس‌های روزمره و رسمی کار راحتی نیست و در بسیاری از مقصدهای ما از جمله محل کار، رنگ زرد گزینه مناسبی نیست. با این وجود رنگ زرد همچنان محبوبیت خاص خودش را دارد. رنگ زرد یکی از ترندهای ۲۰۲۰ بود و برندهای مختلفی از زارا گرفته تا مانگو این رنگ را در محصولات سال ۲۰۲۰ خود به کار گرفته‌اند.

رنگ زرد با خنده، خوش‌حالی و خوش‌بینی همراه است و روا‌‌‌نشناسان معتقدند که استفاده و ست کردن رنگ زرد در لباس های شما می‌تواند حال شما را بهتر کند. به همین دلیل است که شما باید این را رنگ را هم به کمدتان اضافه کنید و با اصول ست کردن رنگ زرد آشنا شوید.

در ضمن شما می‌توانید برای آشنایی با رنگ‌های دیگر هم به سری متن‌های اصول ست کردن رنگ‌ها سر بزنید.

چگونه لباس زرد رنگ را با بقیه لباس‌ها ست کنیم؟

در مرحله اول باید توجه داشته باشید که میزان استفاده از رنگ زرد با ست فعلی، صورت و رنگ مو شما ارتباط برعکسی دارد. هرچه صورت و مو شما رنگ متعادل‌تری داشته باشد، رنگ زرد باید بیشتر خودش را نشان دهد و اشباع‌تر باشد.

نکته بعدی این است که در استفاده از رنگ زرد زیاده‌روی نکنید.در شرایط بسیار خاصی می‌توان رنگ زرد را در تمام ست به کار گرفت و به همین دلیل استفاده از این رنگ در کل ست پیشنهاد نمی‌شود.

آخرین نکته هم این که رنگ زرد با طوسی، سفید، مشکی و سبز ترکیب خوبی می‌سازد.

انتخاب تناژ مناسب رنگ زرد

اگر فکر می‌کنید که نمی‌توانید رنگ زرد را با بقیه لباس‌هایتان ست کنید، احتمالا هنوز تناژ مناسب رنگ زرد را پیدا نکرده‌اید. هر شخصی با رنگ پوست و مو متفاوت در تناژ متفاوتی از رنگ زرد شیک تر به نظر می‌رسد و همچنین ست کردن بقیه رنگ ها و بقیه لباس های ست با تناژ انتخابی رنگ زرد ارتباط مستقیم دارد.

به همین دلیل انتخاب تناژ مناسب رنگ زرد اهمیت زیادی دارد اما پیدا کردن آن کمی کار چالش برانگیزی است. روش دقیقی برای پیدا کردن تناژ مناسب وجود ندارد و بهترین راه ممکن آزمون و خطا است. شما می‌توانید یک هفته از تناژهای رنگی متفاوتی از رنگ زرد استفاده کنید و هر روز ستتان را جلوی آینه ببینید و خودتان را با روز قبل آن و ست زرد روز قبلتان مقایسه کنید تا بهترین تناژ رنگ زرد را پیدا کنید.

ست کردن رنگ زرد با رنگ های مختلف

مشکی

ست کردن رنگ زرد با مشکی یکی از بهترین گزینه‌های شما برای استفاده از رنگ زرد در ست است. استفاده از سویشرت زرد به همراه شلوار مشکی می‌تواند ترکیب شیکی بسازد.

رنگ زرد

سفید

رنگ سفید هم شرایط مشابهی با رنگ مشکی دارد اما ست کردن آن را رنگ زرد کمی چالش برانگیزتر است. برای ست کردن این رنگ با سفید، مهم‌ترین نکته پیدا کردن تناژ رنگی مناسب است.

اصول ست کردن رنگ زرد

سبز

اگر مطالب قبلی سارابارا در رابطه با ست کردن رنگ سبز را مطالعه کرده باشید، حتما با ارتباط میان رنگ سبز و زرد آشنایی دارید. استفاده از رنگ سبزآبی در کنار رنگ زرد می‌تواند ترکیب بسیار مناسبی باشد.

ست

طوسی

نکته کلیدی در ست کردن رنگ زرد با رنگ طوسی، پیدا کردن بهترین تناژ رنگی است. استفاده از رنگ زرد روشن در کنار طوسی می‌تواند ترکیب خوبی باشد اما همان طور که گفته شد طرفداران زیادی ندارد. همچنین رنگ زرد روشن برای هر شرایطی قابل استفاده نیست و زود کثیف می‌شود.

ست رنگ ظوسی و رنگ زرد

ست کردن رنگ زرد در اکسسوری و کفش

استفاده از رنگ زرد فقط به لباس ها محدود نمی‌شود و شما می‌توانید از رنگ زرد در اکسسوری و کفش ها هم استفاده کنید. به کارگیری رنگ های روشن در کفش ها همیشه حس خوبی در ست ایجاد می‌کند و رنگ زرد هم شرایط مشابهی دارد. اشنا شوید.اصول اضول ست کردن رنگ زرد

همچنین اضافه کردن اکسسوری یا کفش زرد رنگ به ست خیلی راحت‌تر از شلوار یا سویشرت است. با ست کردن کفش زرد رنگ با شلوار جین می‌توانید بدون هیچ دردسری رنگ زرد را به ست اضافه کنید.

برای آشنایی با رنگ های دیگر هم می‌توانید سری متن های اصول ست کردن رنگ ها را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *