راهنمای انتخاب و ست کردن پافر

اگر دوست دارید با نحوه ست کردن پافر آشنا شوید و به وسیله این لباس جذاب ترکیب فوق العاده‌ای را در استایل خود به وجود بیاورید با مجله بانی مد همراه شوید. پافرها پوشش گرم، راحت و جذاب برای همه سنین و سلیقه‌ها هستند که این مورد باعث شده به یکی از گزینه‌های جذاب در استایل‌های زمستانی تبدیل شوند. اغلب پافرها دارای حالت غیررسمی هستند که با ترکیب با سایر اکسسوری‌های  موجود در کمد شما می‌توانند ظاهر جذابی را به استایلتان ببخشند.

نحوه ست کردن پافر با لباس های مختلف

در این نوشتار قصد داریم به نحوه ست کردن پافر با لباس‌های مختلف اشاره کنیم.

پافر با شلوار بگ

فرقی نمی‌کند که برای خرید به مرکز خرید بروید یا قصد دارید جهت صرف نهار به یکی از رستوران‌های شهر مراجعه کنید، ست کردن پافر با شلوار بگ علاوه بر محافظت از شما در برابر هوای سرد استایل جذابی را به وجود خواهد آورد.

پافر با شلوار جین

همانطور که اشاره کردیم پافرها دارای استایل غیررسمی بوده و بیشتر مناسب استفاده روزمره هستند که نسبت به سایر آیتم‌های زمستانی مانند انواع پالتوها و ژاکت‌های پشمی گزینه مناسب‌تری جهت ست با انواع شلوار جین هستند. ست کردن پافر و شلوار جین علاوه بر بالا بردن جذابیت استایل شما باعث ایجاد راحتی در طول روز می‌شود.

بیشتر بخوانید : نکات کلیدی برای خوش پوش بودن در زمستان

پافر با هودی

ست کردن پافر و هودی در کنار یکدیگر باعث می‌شود تا شما پوشش بسیار گرمی جهت مقابله با سرمای هوا داشته باشید. ست پافر و هودی این امکان را به شما می‌دهد تا با وارد شدن به مکان گرم‌تر یکی از لایه‌های پوشش خود را درآورده و با دمای محیط سازگاری بیشتری داشته باشید.

انتخاب و ست کردن پافر با توجه به شکل بدن

در این بخش از راهنمای انتخاب و ست کردن پافر به شما کمک می‌کنیم تا با توجه به شکل و ساختار بدنی خودتان گزینه مناسبی را در هنگام انتخاب پافر خریداری کنید.

اگر بدن شما دارای شکل گلابی است؛ یعنی عرض شانه در مقایسه با عرض باسن مقدار کوچک‌تری است، انتخاب پافر کوتاه به همراه یقه‌های پهن برای شما گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

اگر اندام شما به شکل ساعت شنی است، انواع پافرها را می‌توانید جهت ست کردن انتخاب کنید؛ اما توصیه ما به شما انتخاب پافر جلیقه‌ای است که در کنار یک پلیور بافت ترکیب فوق العاده‌ای را به وجود می‌آورد.

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دارای اندام سیبی شکل هستند؛ یعنی قسمت میانی بدن شما نسبت به سرشانه و باسن عرض بیشتری دارد از پافرهای ماکسی و بلند استفاده کنید تا باعث شود، اندام شما بهتر به نظر برسد و تعادل لازم را برقرار کند.

اگر اندامی به شکل مثلث وارونه دارید، جهت ایجاد تعادل بهتر است با ست کردن پافر بلند در کنار سایر آیتم‌ها استایل جذابی را از خود به نمایش بگذارید.

ست کردن پافر با رنگ های مختلف

در این بخش به شما کمک خواهیم کرد تا با رنگ‌های متنوع از پافرها استایل‌های جذابی را برای خود به وجود آورد:

استایل با پافر قرمز و رنگ‌های جیغ

ست پافر قرمز رنگ یا سایر رنگ‌های جیغ باعث ایجاد ترکیب جسورانه در استایل شما می‌شود. بسیاری از خانم‌ها در مورد این استایل سوال می‌کنند که زیر پافر قرمز چی بپوشیم؟ جواب کاملا مشخص است، شما می‌توانید برای افزایش جذابیت استایل خودتان از رنگ‌های خنثی در کنار پافر قرمز استفاده کنید. به عنوان مثال توصیه می‌کنیم در ست پافر به رنگ قرمز از رنگ‌هایی مانند طوسی روشن، مشکی و جین استفاده کنید.

استایل با پافر طوسی

در هنگام انتخاب پافر توصیه می‌شود به سمت خرید پافر با رنگ‌های خنثی بروید؛ چرا که استایل با پافرهای رنگ خنثی چالش‌های کمتری را به همراه دارد. در استایل با پافر طوسی شما انتخاب‌های متنوع و زیادی دارید، به عنوان مثال ترکیب پافر طوسی با سایر رنگ‌های طوسی روشن و تیره می‌توانید استایل مینیمالی را برای خود به وجود می‌آورید. همچنین پافر طوسی می‌تواند انتخاب مناسبی جهت ترکیب کردن با سایر رنگ‌های پاستیلی و جیغ باشد.

استایل با پافر مشکی

انتخاب ست پافر مشکی، یکی از انتخاب‌های راحت در ست کردن پافر است. رنگ مشکی محبوبیت بسیار بالایی در مقایسه با سایر رنگ‌ها دارد چرا که به راحتی می‌توانید در محیط‌های مختلف استایل جذابی را از خود به نمایش بگذارید.

اگر همچنان سوال زیر پافر چی بپوشم ذهن شما را درگیر می‌کند؟ لازم است بدانید شما با انتخاب رنگ‌های جیغ و جسورانه مانند زرد و قرمز جهت ست کردن پافر خود میتوانید استایل روزمره جذابی را داشته باشید.

راهنمای انتخاب و ست کردن پافر زنانه با بلندی‌های مختلف

افزایش محبوبیت پافرها سبب شده تولید کنندگان پوشاک بلندی‌های مختلفی را برای این لباس گرم زمستانی در نظر بگیرند. ما در مجله بانی مد سه بلندی معمول از پافر را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما با توجه به این گزینه‌ها جهت ترکیب استایل زیبایی را به نمایش بگذارید.

بیشتر بخوانید : ۶ مدل ست لباس برای روزهای زمستانی

استایل با پافر متوسط

ست کردن پافرهای دارای قد متوسط نسبت به پافرهای کوتاه در ایران راحت‌تر است؛ چرا که شما تنها با پوشیدن یک شلوار جین به همراه بوت های بلند یا نیم بوت می‌توانید استایل روزمره جذابی داشته باشید.

استایل با پافر بلند

پافرهای بلند طی یک سال اخیر در دنیای مد سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند. با بررسی مجله‌های مد در سراسر جهان نتیجه می‌گیریم در ست کردن با پافر بلند تنوع بالایی داریم و می‌توانیم از آیتم‌های مختلف استفاده کنیم. داریم به عنوان مثال بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند تا پافر خود را با شلوارهای گشاد و به اصطلاح بگی ترکیب کنند؛ اما از طرفی برخی دیگر از افراد دوست دارند با ترکیب پافر به همراه نیم بوت و شلوار جین چسبان استایل زیبایی را به نمایش بگذارند.

سخن پایانی

ست کردن پافر به عنوان یک لباس گرم و جذاب زمستانی دارای نکات کلیدی است که در این مقاله از مجله بانی مد آنها را مورد بررسی قرار دادیم. در هنگام انتخاب و ست کردن پافر به این نکته دقت کنید که این پوشش می‌تواند اندام شما را نسبت به واقعیت درشت‌تر نشان بدهد. شما از چه مدل پافر با چه قدی در استایل‌های روزمره خود استفاده می‌کنید؟ دوست دارید در ست کردن پافر از چه آیتم‌ها و اکسسوری‌هایی استفاده کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *