مانتوهای سال 2021

مدل های متنوع مانتو جدید سال 1400

مانتو اسپرت به معنای ساده ، راحت و در عین حال شیک با تاکید بر رنگ ، طرح و تناسبات است. اغلب کوتاه هست ، اما اگر بخواهیم با روند مد همراه شویم ، احتمالاً نمونه های کوتاه زیادی از آن وجود دارد، اما اگر می خواهیم با روند مد همراه نشویم ، مثالهای کوتاه بسیاری وجود دارد. در ادامه مجموعه بی نظیری از مدل مانتو های اسپرت کوتاه و بلند نخی و پاییزی 2021 را مشاهده خواهیم کرد.

مانتو سال 1400

مانتو سال 1400

مانتوهایی که در چند سال اخیر مد شده اند بسیار متفاوت با گذشته هستند همین باعث شده نمونه هایی را در طرح ها و رنگ های مختلف جمع اوری کنیم.

در حالی که در بیشتر نقاط جهان کلمه Sport in fashion به پوششی مربوط می شود که به نوعی با ورزش مرتبط است. در فرهنگ عامه فارسی فعلی ، این اصطلاح نه تنها به موارد ورزشی اشاره دارد ، بلکه به پوشاکی زیبا ، ساده و راحت ، استفاده در محیط های مختلف و کاربردی نیز اطلاق می شود.

از این تعریف بدست می آید که مانتو ورزشی از طراحی و دوخت ساده ای برخوردار است و می تواند در موقعیت های مختلف از جمله دانشگاه ، خرید یا گردش های دوستانه گزینه مناسبی باشد. آستین های بلند ساده به تناسب و عرض معروف هستند و از آنجا که به طور روزمره مورد استفاده قرار می گیرند ، داشتن جیب عامل مثبتی برای آنها محسوب می شود.

مانتو سال 1400

مانتو سال 1400

مدل های متنوع مانتو جدید سال 1400

این نوع مانتوها معمولاً از بین پارچه های ویسکوز ، پارچه کتانی ، مانتوی بافتنی و حتی جین انتخاب می شوند و به همین دلیل از این مانتو بیشتر در فصول بهار و پاییز استفاده می شود. به نظر می رسد گزینه بسیار خوبی برای فضای دانشگاه باشد. زیرا با قوانین معمول دانشگاه ها مطابقت دارد و می تواند سبکی راحت را برای روزهای شلوغ دانشگاه در کنار مقنعه و جین اسکینی یا راسته، استایل راحتی را برای روزهای پرکار دانشگاهی فراهم کند.

رنگ خردلی ، زیتون ، سرمه ای و انواع سایه های آبی رنگ های زنده ای هستند که همراه مقنعه‌ی مشکی یا سورمه‌ای می توانند ترکیبی مناسب برای فضای دانشگاه ایجاد کنند. فراموش نکنید که طراحی ساده مانتو اسپرت به معنای پارچه ای ساده است. الگوهایی مانند مربع های کوچک و بزرگ یا نوارهای باریک عمودی به طور گسترده ای در طراحی کت های ورزشی استفاده می شود و نتایج خوبی دارد.

مانتو اسپرت جلوباز:

مانتو سال 1400

مانتو سال 1400

مانتولباس به محض ورود به بازار توانستند جایگاه ویژه ای در میان زنان ایرانی پیدا کنند. در سال های اخیر با افزایش محبوبیت مانتو جلو باز ، مدل های مختلف و زیبایی از آنها دوخته شده است که می تواند شما را در انواع مختلف از سبک های معمولی تا رسمی همراهی کند.

یکی از این مدل های جدید کت های اسپرت ، مورد سه رنگ زیر با حاشیه های طلایی دور کمر است که آستین های کلوش آن جذابیت و همچنین راحتی کت را دو چندان کرده است. آیا شلوار جین اولویت اول شما برای تکمیل سبک خود با کت های باز است؟ اگر جواب مثبت است ، با این مدل مانتو شلوار جین راسته، اسکینی، پاچه گشاد و مام استایل را با این مدل مانتو فراموش نکنید.

این مانتوها معمولاً طرح ساده ای دارند و می توانند سبک خاصی را به شکل لباس روی تی شرت های طرح دار یا جلوی روسری با رنگ های زنده متناسب با فصل ایجاد کنند. تن خنثی رنگ های جین به مردم این امکان را می دهد تا سال ها و به اشکال مختلف از خلاقیت خود استفاده کنند و از مانتو ورزشی جین استفاده کنند.

یکی از اصلی ترین مدل های مانتو اسپرت2021 می توان مانتوهای جلو بسته را نام برد که به صورت کامل و بدون دکمه و زیپ طراحی شده اند. جنس این مانتوها از سال 99 در لنین و الیاف طبیعی انتخاب شده است که گزینه مناسبی برای 4 فصل سال است.

علاوه بر مانتو جلو باز که بسیار راحت به نظر می رسند ، مانتو های لباس می توانند راحت ، گشاد و شیک نیز باشند. این مدل های جدید مانتوهای اسپرت معمولاً آستین های کلوش یا کیمونو دارند. این یک مورد خاص با پشتی بلند است که دارای آستین های کلوش زیبا است.

این مانتو کوتاه می تواند گزینه ای ایده آل برای داشتن استایل منحصر به فردی برای خانم ها باشد (اگر نسبتاً کوتاه قد هستید ، سعی کنید از مانتو انتخابی خود بزرگ نباشید ، زیرا باعث می شود کوچکتر از اندازه واقعی خود به نظر برسید). برای داشتن استایل قابل قبول و مناسب می توانید کفش ورزشی یا کفش ورزشی با چنین مانتویی بپوشید ؛ اما اگر نسبتاً کوتاه قد هستید ، شلوار خود را به رنگ کت انتخاب کنید تا بلند و بلند به نظر برسد.

پیش از این گفتیم که کلمه “اسپرت” معمولاً برای وسایل ورزشی استفاده می شود ، بنابراین مانتو های ورزشی بدون شک اساس این دسته هستند. این مانتوها از جنس نرم و سبک ساخته می شوند و معمولاً در جلوی آن با زیپ بسته می شوند.

این نوع کت ها ظاهری متناسب دارند و در مارک های معروف اغلب در رنگ های تیره (مشکی یا زرشکی) دیده می شوند و برای لباس های بیرونی مانند کوهنوردی یا پیاده روی بسیار مناسب هستند. توصیه می شودمانتو ورزشی را با پاها و کفش های اسپرت همرنگ همراه کنید و از سبک ورزشی چند رنگ و چند رنگ پرهیز کنید.

سایز بزرگ مانتوهای گشاد است که به نظر می رسد شما لباس شخص دیگری را پوشیده اید! پیشنهاد می کنیم این مانتوها را با شلوار جین به سبک مام استایل و کتونی های پاستلی رنگ ترکیب کنید تا استایلی راحت و روزمره ایجاد کنید. اگر فکر می کنید زمان استفاده از سایز بزرگ در سبک تمام شده است ، باید بگوییم که سخت در اشتباهید.

مورد قهوه ای رنگ جذاب زیر امسال در مجموعه توکیو 2021 به نمایش درآمد. این مدلهای جدید کتهای اسپرت را می توان علاوه بر سبک روزمره در محیطهای رسمی مانند دانشگاهها نیز پوشید. فقط باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر از دیگران تبعیض قائل شوید.

مانتو سال 1400

مانتو سال 1400

نکته مهم بعدی که هنگام خرید مانتو اسپرت باید به آن توجه کنید ، رنگ مانتو است که باید با پوست ، فرم بدن و موقعیتی که قصد پوشیدن مانتو را دارید متناسب باشد. اگر ساعات زیادی از روز را در وسایل نقلیه و اماکن عمومی می گذرانید ، بهتر است از رنگ های تیره در پوشش خود استفاده کنید تا کمتر احساس نیاز به شستشو کنید.

انتخاب مانتو مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *