۱۰ مدل لباس مجلسی زنانه آستین دار شیک و جدید

انتخاب لباس مجلسی زنانه شیک برای حضور و درخشیدن در مهمانی‌ها امر بسیار مهمی است که خانم‌های شیک پوش توجه زیادی به آن دارند. لباس‌های مجلسی زنانه در انواع مدل‌های بلند و کوتاه جذابیت استایل بانوان را دو چندان می‌کنند؛ تنوع بسیار بالای این لباس‌ها در مدل دوخت، یقه، آستین و نوع پارچه، انتخاب لباس مجلسی جدید را آسان کرده است. در این مقاله از تصمیم گرفتیم تا به معرفی ۱۰ مدل لباس مجلسی آستین دار شیک و جدید بپردازیم.

لباس مجلسی آستین کلوش

آستین‌ها اولین قسمت لباس‌های مجلسی هستند که توجهات را به خود جلب می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین مدل آستین لباس در میان تنوع بسیار بالای آستین‌‌ لباس زنانه، مدل آستین کلوش است که جذابیت لباس را دوچندان می‌کند. لباس مجلسی یا آستین کلوش انتخابی خاص برای خانم‌های خوش سلیقه است که می‌خواهند در مهمانی‌ها بدرخشند. این مدل لباس برای افراد قد بلند بسیار مناسب است.

لباس مجلسی آستین پفی

یکی دیگر از آستین‌های جذاب و پرطرفدار لباس مجلسی زنانه، مدل آستین پفی است. حجم این آستین از قسمت آرنج تا مچ بزرگتر از قسمت بالای دست است و معمولاً در ناحیه مچ بسته می‌شود. در سال‌های گذشته استفاده از لباس مجلسی آستین پفی در میان خانم‌ها بسیار محبوب و تبدیل به انتخاب بسیاری از شیک پوشان شده است.

لباس مجلسی با آستین پیلی دار

پارچۀ گیپور همیشه یکی از محبوب‌ترین پارچه‌های استفاده شده در لباس مجلسی زنانه به‌حساب می‌آید. لباس‌های مجلسی زنانه با آستین گیپور یکی دیگر از شیک‌ترین لباس‌های جذاب برای مهمانی‌ها محسوب می‌شوند که استایل شما را در مرکز توجهات قرار می‌دهد. ترکیب آستین گیپور با یک جنس پارچه دیگر در لباس، جذابیت خاصی دارد و در این سال‌ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

لباس مجلسی لمه آستین دار

جنس خاص و شگفت‌آور لباس‌های لمه نیاز به طراحی سخت و پیچیده لباس‌ها را برطرف کرده است. لباس‌های لمه معمولاً دوخت و طراحی ساده‌ای دارند اما به دلیل خاص بودن پارچه، همیشه درخشنده هستند. این لباس شیک مجلسی زنانه با آستین‌های متفاوتی مانند آستین پیلی دار، ساده، سه ‌ربع و… در بازار وجود دارد. انتخاب یک لباس مجلسی آستین دار لمه، درخشیدن استایل شما در مهمانی‌ها را تضمین می‌نماید. این مدل لباس برای افرادی که اضافه وزن دارند نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

لباس مجلسی زنانه با آستین حریر

پارچه حریر یکی دیگر از پارچه‌های محبوب برای استفاده در لباس‌های مجلسی است. تفاوتی ندارد که لباس شما تماماً حریر باشد و یا فقط آستین‌های حریر داشته باشد، استفاده از لباسی که آستین حریر داشته باشد، نجابت استایل شما را به رخ می‌کشد. بسیاری از عروس‌ها برای انتخاب لباس مراسم عقد به سراغ این مدل لباس می‌روند.

لباس مجلسی شیک زنانه با آستین آویخته

یکی دیگر از محبوب‌ترین مدل آستین‌های لباس مجلسی زنانه، مدل آستین آویخته است که طراحی منحصربه‌فردی دارد. این آستین‌های بلند در قسمت بازوها از دست‌ها جدا می‌شوند و آویزان می‌مانند. لباس مجلسی با آستین آویخته کمتر مورد استقبال دختران قرار گرفته اما این مدل لباس یک انتخاب جذاب برای افرادی است که به دنبال مدل لباس مجلسی آستین دار شیک و جدید هستند. طراحی این مدل آستین از لباس‌های ملکه‌های اروپایی الگوبرداری شده و از محبوب‌ترین مدل لباس‌های مجلسی میان اروپاییان است.

لباس مجلسی آستین دار گلدار

بسیاری از خانم‌ها ترجیح‌ می‌دهند لباس‌های گلدار بپوشند. یکی از لباس‌های مجلسی پرفروش در سال‌های اخیر، مدل لباس مجلسی گلدار آستین‌دار گلدار است که در عین سادگی از زیبایی و جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. این مدل لباس گلدار و زیبا را در مهمانی‌ها بپوشید و از استایل زیبای خود لذت ببرید.

لباس مجلسی مشکی آستین دار

لباس‌های مشکی همیشه یک انتخاب خاص برای مهمانی‌ها بوده است. انتخاب یک مدل لباس مجلسی مشکی آستین‌دار انتخابی مناسب برای خانم‌هایی است که پوست روشن دارند. این رنگ لباس شما را لاغرتر نشان می‌دهد و توجهات را به‌صورت شما منتقل می‌کند. اگر به دنبال لباسی‌ هستید که وقار استایل شما را به رخ بکشد، پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های لباس‌ مجلسی مشکی آستین دار را امتحان نمایید.

لباس‌های مجلسی آستین دار مناسب چه افرادی است؟

لباس‌های آستین‌دار انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب نمایید؛ لباس‌های آستین‌دار برای افرادی که قدِ بلندی دارند بسیار مناسب هستند.

آیا لباس‌ های مجلسی آستین‌ دار سن را بیشتر نشان می‌دهد؟

آستین‌های متنوع لباس‌های مجلسی هرکدام طرفداران خاص خود را دارد و البته در برخی موارد تنها توسط گروه سنی خاصی استفاده می‌شوند اما نمی‌شود گفت که لباس‌های آستین‌دار سن افراد را بالاتر می‌برند.

انواع آستین لباس‌ های مجلسی کدامند؟

لباس‌های آستین‌دار انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب نمایید؛ لباس‌های آستین‌دار برای افرادی که قدِ بلندی دارند بسیار مناسب هستند.

آیا به همراه لباس آستین‌دار می‌توان از ساعت مچی استفاده کنید؟

استفاده از ساعت مچی به‌عنوان اکسسوری محبوب همیشه مورد استقبال خانم‌ها بوده است. به همراه لباس‌ مجلسی آستین‌دار از ساعت‌هایی با صفحۀ کوچک استفاده کنید تا هماهنگی استایل شما را برهم نزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *