مدل مانتو دانشجویی

مدل مانتو دانشجویی جدید 2019 و 98 (شیک، اسپرت، جلوبسته)

با تمام شدن تعطیلات تابستان، فصل درس و دانشگاه آغاز می‌شود و دانشجویان به سراغ خرید مانتو و لباس‌های نو برای شروع ترم جدید می‌روند. مدل‌های مانتو دانشجویی به دلیل محدودیت‌هایی که در دانشگاه وجود دارد، اندکی متفاوت هستند و در هنگام خرید آن‌ها باید نکات مختلفی را در نظر گرفت. علاوه بر این، چون بسیاری از دانشجویان ساعات زیادی از روز را در دانشگاه و سر کلاس می‌گذارنند، یک مانتو دانشجویی باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد تا بتواند راحتی دانشجویان را فراهم کند. در این مقاله چند مدل مانتو دانشجویی جدید 2019 و 98 را با هم بررسی می‌کنیم و نکات بسیار مهمی را خواهیم گفت تا هم دانشجویان ترم اول و تازه وارد و هم دانشجویان سال آخر، بتوانند به کمک آن‌ها در ترم جدید یک استایل دانشجویی عالی و جذاب داشته باشند. البته به یاد داشته باشید که مدل‌هایی که در این مقاله آورده شده برای ایده گرفتن شماست و می‌توانید آن‌ها را با توجه به محیط دانشگاه خود تغییر دهید.

اگر قصد خرید مانتو دانشجویی به همراه تخفیف‌های جذاب را دارید یا اگر مانتو دانشجویی دارید که در گوشه‌ای از کمدتان مدت‌هاست که بلااستفاده باقی مانده و در حال خاک خوردن است، سری به اپلیکیشن کمدا بزنید. مانتوهای زیبا و جذاب با قیمت‌های مناسب، در انتظار شما هستند. شما همچنین می‌توانید با فروش لباس‌های بلااستفاده‌ی کمدتان، هم پول خوبی کسب کنید و هم لباس‌هایتان را به چرخه‌ی مصرف بازگردانید. با این کار به حفظ محیط زیست و کره‌ی خاکی‌مان کمک بسیار بزرگی خواهید کرد.

پارچه چهارخانه‌ مشکی و سفید، ترند مانتو دانشجویی جدید 2020 و 99

شیک بودن نیازی به زمان و مکان ندارد. شما می‌توانید با چند انتخاب ساده همیشه و همه جا شیک به نظر برسید و استایل منحصر به فرد خودتان را داشته باشید. بنابراین شما حتی در دانشگاه هم می‌توانید استایلی مناسب محیط و در عین حال شیک و چشم‌نواز داشته باشید. یکی از نمونه‌ پارچه‌هایی که در پاییز و زمستان 2020 بسیار جلب توجه کرده و ترند شده پارچه چهار خانه مشکی سفید است. که در مدل مانتو دانشجویی جدید در سال 99 نیز استفاده از این پارچه با طرح‌های مختلفی ترند شده و مورد توجه شیکپوشان قرار گرفته است. اگر شما ترندهای مد و فشن داخلی را دنبال کنید حتما در کتگوری مانتوهای دانشجویی، مدل مانتو دانشجویی جدید در سال 2020 و 99 را بیشتر به شکل کت‌های اور سایز و با قد متوسط و دکمه‌های درشت یا کمرهای پهن خواهید دید. پارچه‌های چهارخانه مشکی و سفید انواع ضخیم‌تری برای فصل پاییز و زمستان دارند و همینطور نمونه‌های نازک‌تری نیز برای استفاده در فصول و ماه‌های گرم‌تر سال. شما می‌توانید به دلخواه از این ترند محبوب و جذاب استفاده کنید.

حتما بخونید : انتخاب مانتو مناسب

 

مانتو دانشجویی

 

دل جدید مانتو دانشجویی زیپ دار 2020 و 99

خاصیت و ماهیت برخی محیط‌ها ایجاب می‌کند که در سبک پوششمان حال و هوای فرمال‌تر و رسمی‌تری به وجود بیاوریم. دانشگاه هم یکی از محیط‌هایی است که معمولا در آن با لباس‌های رسمی‌تر به انتخاب درست نزدیک‌تر هستیم. اما اگر ما طرفدار استایل اسپرت باشیم تکلیف چیست؟ خوشبختانه دنیای مد برای همه سلیقه‌ها راهی گذاشته تا بتوانیم بهترین و نزدیک‌ترین پوشش به خودمان را به تن کنیم. یکی از ترندهای روز برای انواع مانتوها و همچنین مدل مانتو دانشجویی جدید، مانتویی است که به جای دکمه از زیپ در آن استفاده شده است. این سبک از مانتوها هم حال و های اسپورت‌تری دارند و هم برای استفاده بسیار راحت‌تر هستند. در ادامه برای شما نمونه‌هایی از این مانتوهای ج

دید را به نمایش می‌گذاریم.

مانتو دانشجویی

 

مدل مانتو دانشجویی جدید 2019 : مدل‌های شیک

بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که مدل مانتو دانشجویی خود را از میان انواع رسمی‌تر انتخاب کنند. این مدل‌ها برای شما استایل شیک و جذابی به ارمغان می‌آورد. البته لازم به ذکر است که داشتن یک استایل شیک و رسمی در دانشگاه کار آسانی نیست. پس در هنگام انتخاب و خرید یک مانتو دانشجویی شیک و رسمی، به نکات زیر توجه داشته باشید تا استایل شما بهتر و زیباتر شود:

 

  1. زیاده روی نکنیم:

 

مانتو دانشجویی

 

قرار نیست به مهمانی یا یک قرار کاری برویم. پس بهتر است که حد تعادل و میانه را رعایت کنیم و مدل مانتو دانشجویی شیک مدنظرمان را کارآمدتر انتخاب کنیم. به یاد داشته باشید که بین یک مانتوی مجلسی و یک مانتو دانشجویی تفاوت بسیار زیادی وجود دارد. از خرید مدل‌هایی که خرج کار و جزییات بسیار زیادی دارند خودداری کنید. مانتوهایی بخرید که پارچه‌های مناسب محیط دانگشاه داشته باشند. برای شیک بودن میازی به اغراق و زیاده روی نیست و لزومی ندارد که مانتوی مزون دوز را در دانشگاه به تن کنیم.

 

  1. سادگی بهترین انتخاب شیک‌پوش‌هاست:

 

مانتو دانشجویی

 

دل‌های مانتو دانشجویی شیک معمولا ساده‌تر هستند. این مانتوها به شما برای داشتن یک استایل رسمی‌تر کمک می‌کند. از مدل‌های مینیمال الهام بگیرید. از جمله بهترین و مناسب‌ترین آیتم‌ها، مانتوهایی هستند که برش‌های جذاب و متفاوت‌تری دارند. اگر مدل‌های ساده را برای داشتن یک مانتو دانشجویی شیک انتخاب کرده‌اید، از پارچه‌هایی با طرح‌های ساده استفاده کنید. همیشه به دنبال رنگ‌های تیره مانند مشکی نباشید. بازی با رنگ‌ها یک روش هیجان انگیز برای جذاب کردن استایل شما با این مدل از مانتوها است. به خاطر داشته باشید که می‌توانید بدون پوشیدن رنگ‌های تیره هم یک استایل رسمی و شیک داشته باشید.

 

 

3. با کت‌ها و بلیزرها آشتی کنیم:

 

مانتو دانشجویی

 

یکی از ترند‌ی‌ترین آیتم‌های اخیر، کت‌ها یا همان بلیزرها هستند. کت‌ها اگر متناسب با محیط دانشگاه انتخاب شوند، می‌توانند یک گزینه‌ی عالی برای پوشیدن در دانشگاه باشند. مانتو دانشجویی کتی معمولا یقه‌های بزرگ و پهن یا باریکی دارند. مانند یقه‌های انگلیسی یا آرشال. سعی کنید که یقه‌ی مانتو کتی خود را خیلی باز انتخاب نکنید. قد مانتو هم بسته به محیط دانشگاه‌های مختلف متغیر خواهد بود. مدل‌های مانتو دانشجویی کتی، این امکان را به شما می‌دهند که در هر فصلی از سال و مطابق با آب و هوا، با پارچه‌های مختلفی از جمله نخ، لینن، کرپ و غیره تهیه شوند. بلیزرها را به عنوان یک مدل مانتو دانشجویی شیک مدنظر قرار دهید و آن را به کمد لباستان اضافه کنید.

 

  1. پارچه‌های چهارخانه، ترند این روزها:

مانتو داشجویی

 

پارچه‌های چهارخانه به جرئت یکی از مناسب‌ترین پترن‌ها برای انواع مانتو دانشجویی شیک به حساب می‌آید. در هنگام انتخاب مانتوهایی با این پارچه، توجه داشته باشید که بهتر است که مدل مانتو ساده‌تر انتخاب شود چرا که در غیر این صورت باعث می‌شود که هیکل شما درشت‌تر دیده شود و استایل ناهماهنگی داشته باشید.

 

مدل مانتو دانشجویی جدید 2019 و 98 : مدل‌های اسپرت

مانتوهای اسپرت عموما به مدل‌هایی از مانتو گفته می‌شود که فرم کژوالی و راحتی دارند و موقعیت و مکان‌های غیر رسمی قابل استفاده هستند. یکی از پرطرفدارترین انواع مدل مانتو دانشجویی، مدل‌های اسپرت است. این دسته از مانتوهای دانشجویی، به دلیل راحتی و زیبایی منحصر به فردی که دارند، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای پوشیدن در یک روز طولانی به شمار می‌روند. این مانتوها معمولا از پارچه‌های سبک و نرم تهیه می‌شوند مانند پارچه‌هایی از جنس نخ یا لینن. گرچه پوشیدن و ست کردن این مانتوها بسیار راحت است اما به دلیل جنس پارچه‌های به کار رفته در آن‌ها معمولا به سرعت چروک می‌شوند و این مسئله برای بسیاری از افراد خوشایند نیست. اگر قصد دارید که یک مانتو دانشجویی اسپرت جدید به کمد لباستان اضافه کنید، قبل از هرکاری، نکات زیر را مطالعه کنید:

  1. اورسایزهای دوست داشتنی:

 

مانتو دانشجویی

 

رسالت یک مانتو دانشجویی اسپرت، ایجاد راحتی برای شماست. پس بهتر است که حداقل یک یا دو مدل از آن‌ها را در کمدتان داشته باشید. این مانتوها معمولا فرم آزاد و حتی اورسایزی دارند که به شما کمک می‌کند تا بتوانید ساعات طولانی در دانشگاه به فعالیت بپردازید. پوشیدن این مدل از مانتوها به همراه شلوارهای جین، انواع کتانی‌ها یا کفش‌های اسپرت استایل شما را تکمیل خواهد کرد.

 

  1. از پترن‌ها و طرح‌های فراری نباشید:

مانتو دانشجویی

 

برای داشتن یک استایل جذاب و متمایز، باید ریسک کنید و جسات به خرج دهید. این روزها انواع مانتو دانشجویی در هزاران رنگ و مدل و طرح تولید و روانه‌ی بازار می‌شوند.به جای این که مثل همیشه به سراغ ساده‌ترین پارچه‌ها و تیره‌ترین رنگ‌ها بروید، کمی خلاقیت را چاشنی کارتان کنید و برای کی بار هم که شده، به سراغ مدل‌های متفاوت‌تر بروید. طرح‌های راه راه، خال خال یا چهارخانه از جمله طرح‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را در مانتو داشنجویی اسپرت خود به کار ببرید. خیاط ماهری دارید یا خودتان از پس این کار برمی‌آیید، از مدل‌هایی که برایتان قرار می‌دهیم ایده بگیرید.این مدل از مانتوها را با جین یا حتی شلوارهای کلاسیک ترکیب کنید. به یاد داشته باشید که بهتر است در هنگام پوشیدن این طرح‌ها از اکسسوی‌هایی مانند رو مانتویی یا غیره استفاده نکنید یا از انواع ساده‌تر آن‌ها کمک بگیرید. یک جفت کتانی سفید یا کفش کالج ساده، استایل شما را تکمیل خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *