این ۵ مدل مانتو جدید را از دست ندهید!

فصل تابستان بهترین زمان برای خرید مانتو است، چرا که تنوع مدل و رنگ این لباس محبوب زنانه بیشتر از همیشه می‌شود و طراحان زمان بیشتری برای ارائه مدل‌های متنوع سپری می‌کنند. مانتوی زنانه تابستانه در مدل و طرح‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به علاقه و سلیقه خود هر آنچه که دوست دارید را خریداری کنید. در این مقاله ۵ مدل مانتو جدید را به شما معرفی می‌کنیم تا بیشتر با مد و فشن ۲۰۲۰ آشنا شوید.

در خرید مانتو به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید مانتوی تابستانه با خرید مانتو در دیگر فصل‌های سال متفاوت است و ویژگی‌های خاص و منحصر به‌فردی دارد. در صورتی که می‌خواهید یک خرید آسان و باکیفیت را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم به نکات زیر توجه کنید.

  1. مانتوی تابستانه باید پارچه ظریف و خنک داشته باشد، چرا که در غیر این صورت تحمل گرمای تابستان طاقت فرساتر می‌شود.
  2. مانتو تابستانه باید سبک باشد تا تن شما را در گرما خسته نکند.
  3. توصیه می‌کنیم در فصل تابستان مانتو نخی و رنگی تهیه کنید، چرا که مانتو مشکی و تیره گرمای بیشتری را به خود جذب می‌کند.
  4. در صورتی که مانتو جلو باز تهیه می‌کنید، لباس زیر مانتو باید نخی و خنک باشد.
  5. انتخاب رنگ و مدل شال، کفش، کیف و شلوار با مدل مانتو اهمیت دارد تا استایل شما زیباتر شود.
  6. مانتو تابستانه باید قابل شستشو باشد، چرا که در این فصل بیشتر دچار تعریق می‌شوید و مانتو نیز باید همیشه تمیز باشد.
  7. حتما در صورتی که به رنگ و مدل مانتویی علاقه دارید آن را تهیه کنید، تا بتوانید بهتر در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.
  8. مانتو مجلسی تابستانه تنها مناسب قرار و مهمانی‌ها است و به صورت روزمره مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

۱٫ مانتو چهارخانه تابستانه

اگر به مد و فشن علاقه دارید، احتمالا کت یا مانتو چهارخانه تابستانه را بارها در عکس‌های مدل لباس مشاهده کرده‌اید. این مدل پارچه که در دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی طرفداران بسیاری در میان آقایان و خانم‌ها داشت، این روزها دوباره در بازار دیده می‌شود و همچنان محبوب است.

در سال گذشته از این مدل پارچه چهارخانه برای تولید پالتو و این بار برای تولید کت و مانتو مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا طرح زمینه این پارچه کلاسیک، طوسی است و به خوبی با لباس سبز، قرمز و زرد ست می‌شود.

شلوار جین زنانه زاپ‌دار یک مدل شلوار جذابی است که استایل تابستانه شما را با مانتو چهارخانه، مدرن و متفاوت می‌کند. کیف چرم زنانه در ابعاد کوچک و کفش کتانی سفید، از دیگر مواردی است که باعث زیبا و چشمگیرتر شدن استایل شما می‌شود.

۲٫ مانتو جلو بسته رنگی

تابستان فصل رنگ‌های روشن و چشمگیر است. معمولا بسیاری از طراحان مد و فشن، مدل لباس‌های تابستانه را از گل و میوه‌های تابستانه الهام می‌گیرند. همچنین بهتر است بدانید که لباس‌های روشن و رنگی گرمای کمتری را به خود جذب می‌کند.

یکی از مدل مانتو جدید و پرطرفدار در فصل تابستان، مانتو جلو بسته یا پیراهنی است. اگر به این مدل مانتو تابستانه علاقه دارید، توصیه می‌کنیم این لباس را در رنگ‌های روشن و شاد تهیه کنید تا تاثیر مثبت آن را حتی در درون‌تان نیز مشاهده کنید.

از مدل مانتو جلو بسته رنگی می‌توان به طرح هندی، بته جقه و مانتو سنتی اشاره کرد. این مانتوها در مدل پارچه شرقی طراحی می‌شوند و استایل تابستانه شما را شاد و جذاب می‌کنند. اگر می‌خواهید با مانتو رنگی یک شال یا روسری نخی تهیه کنید، توصیه می‌کنیم سراغ رنگ‌های پاستلی بروید تا ترکیب رنگ مانتو و روسری زیباتر شود.

صندل یا کفش تخت اسپرت زنانه انتخاب‌های جذابی برای این استایل خواهند بود. شلوار پاچه گشاد پارچه‌ای، یا شلوار کتان زنانه خنک با این مانتو به خوبی ست می‌شوند. همچنین کیف پارچه‌ای زنانه نیز استایل شما را تکمیل می‌کند.

۳٫ مدل مانتو جدید مجلسی تابستانه

هنگامی که حرف از مانتو مجلسی می‌شود، بسیاری یک مانتو اِپُل‌دار مشکی همراه با منجوق، سنگ، پولک و تور را تصور می‌کنند. اما این روزها بسیاری از طراحان ایرانی مدل مانتو ساده را به مانتوهای زرق و برق‌دار را ترجیح می‌دهند.

از این رو مانتو مجلسی تابستان امسال نیز طراحی بسیار ساده و متفاوتی دارد. در این صورت دیگر خبری از تورهای بزرگ دور یقه، آستین پفی و تورهای پایین مانتو که سال گذشته مد شده بود نیست. این مدل مانتو مجلسی تابستانه جنس خنکی دارد و شما می‌توانید آن را با رنگ مورد علاقه‌تان تهیه کنید و رنگ‌ مشکی و تیره انتخاب شما را محدود نمی‌کند.

مانتو مجلسی را می‌توانید با کفش پاشنه بلند و کیف دوشی چرم زنانه ست کنید. بهتر است برای مدل مانتو یک روسری یا شال حریر با رنگی ملایم تهیه کنید. همچنین استفاده از اکسسوری‌هایی همچون انگشتر و دستبند استایل شما را جذاب‌تر می‌کند.

۴٫ مدل مانتو جدید کتی زنانه

مانتو کتی زنانه آنچنان محبوب شده که نبض لباس زنانه بازار را در دست گرفته است! این مدل مانتو که از لباس مردانه الهام گرفته شده است، از زمستان سال ۲۰۱۹ همچنان طرفدار دارد و مدل تابستانه آن نیز بسیار محبوب و پر فروش است.

خانم‌هایی که می‌توانند در محل کار لباس غیراداری به تن کنند، کت بلند زنانه انتخاب منحصر به‌فردی خواهد بود. همچنین این مدل مانتو جدید را می‌توانید در مهمانی‌ها و قرارهای رسمی یا دوستانه به تن کنید و استایل جذابی داشته باشید.

یکی از شلوارهایی که کت زنانه را جذاب‌تر می‌کند، شلوار فاق بلند کمر کشی با رنگ‌های روشن است که این روزهای مورد توجه بسیاری قرار دارد. همچنین شلوار کتان پاکتی زنانه نیز انتخاب مناسب و زیبایی خواهد بود.

اگر طرفدار استایل رسمی یا مجلسی هستید یا به استایل کژوال یا اسپرت علاقه دارید، کت زنانه تمام خواسته‌های شما را برآورده می‌سازد. چرا که شما می‌توانید این مدل مانتو را با کفش پاشنه بلند و کیف مجلسی زنانه یا کوله پشتی و کفش اسپرت زنانه ترکیب کنید و در هر دو حالت جذاب و متفاوت باشید.

۵٫ مدل مانتو کلاسیک تابستانه

یکی از مدل مانتو جدیدی که این روزها در صفحات مد و فشن یا مزون‌ها مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، مانتو کلاسیک تابستانه می‌باشد. این مدل مانتو شباهت بسیاری به مدل مانتو دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی در ایران دارد، با این تفاوت که فاقد اِپُل یا اَبر روی شانه است.

تقریبا قد مانتو کلاسیک تا زیر زانو می‌باشد و دوخت بسیار ساده‌ای دارد. بهترین رنگ‌های این مانتو ساده و جذاب آبی، شتری، کرم و سبز است. اگر شما هم به لباس‌های مدل قدیمی در حالتی مدرن علاقه دارید، این مانتو انتخاب مناسبی است.

شما می‌توانید مانتو کلاسیک را همراه با کفش کتانی زنانه، شلوار جین ساده و کیف دوشی زنانه ست کنید. البته انتخاب مدل اکسسوری همچون شال و روسری و عینک آفتابی بر عهده خودتان است، اما همین اکسسوری‌های به ظاهر ساده، استایل شما را جذاب‌تر می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *