خرید لباس مجلسی مشکی زنانه مطابق با اندامتان

همه خانم‌ها دوست دارند که در تمام مهمانی‌ها و مجالس رسمی جذاب و آراسته باشند. به همین دلیل گاهی اوقات خرید لباس مجلسی زنانه کمی دشوار به نظر می‌رسد، چرا که برخی از خانم‌ها سخت پسند هستند و دوست دارند لباس متفاوت و زیبایی به تن کنند. لباس مجلسی مشکی

با این حال بهتر است به یاد داشته باشید که همیشه مدل لباس مجلسی مشکی زنانه جدید، زیبایی استایل را تضمین نمی‌کند و شما باید لباسی تهیه کنید که متناسب با فرم اندامتان نیز باشد. در واقع فرم اندام شما تأثیر بسزایی در زیبایی یک لباس مجلسی مشکی زنانه دارد.

اگر در میان تمام رنگ‌های لباس مجلسی زنانه، به رنگ مشکی علاقه دارید، باید بدانید که رنگ مشکی یک انتخاب هوشمندانه است، چرا که این رنگ اصالت خاصی به استایل شما می‌بخشد، استایلتان هرگز تکراری و قدیمی نمی‌شود و در زیبایی اندامتان نیز تأثیر زیادی دارد.

توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید یک خرید لباس مجلسی زنانه به یاد ماندنی تجربه کنید و استایلتان را چشمگیرتر از همیشه نمایید، حتماً این مقاله را مطالعه کنید تا با فرم اندام خود بهتر آشنا شوید و در نهایت پیراهن مجلسی مشکی زنانه جذابی تهیه کنید.

انتخاب لباس مجلسی مشکی زنانه بر اساس فرم اندام

اندام شما حرف‌های بسیاری درباره زیباتر شدن استایلتان دارد و در صورتی که به فرم اندامتان توجه بیشتری کنید، ظاهرتان چشمگیرتر می‌شود و انتخاب هوشمندانه و خرید لباس مجلسی مشکی زنانه بهتری را تجربه خواهید کرد.

به طول کلی اندام خانم‌ها به ۵ گروه تقسیم می‌شود:

  1. اندام سیبی شکل
  2. اندام ساعت شنی
  3. اندام گلابی شکل
  4. اندام مستطیلی شکل
  5. اندام ظریف نقش

در این مقاله قصد داریم راهنمای ساده‌ای برای خرید لباس مجلسی زنانه بر اساس فرم اندام قرار دهیم تا جذاب‌تر از همیشه شوید. شما می‌توانید در خریدهای دیگرتان نیز از این راهنما استفاده کنید. این نکات طبق نظر طراحان و استایلیست‌های مد و فشن تعریف شده‌ است و هیچ قانونی وجود ندارد و شما می‌توانید بر طبق سلیقه خود نیز لباس‌های موردعلاقه‌تان را به تن کنید.

۱٫ لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام سیبی شکل

لباس مجلسی مشکی زنانه

تعداد افرادی که اندام سیبی شکل در دنیا دارند کم نیست و این روزها با توجه به موفقیت و فروش بالا لباس‌های پلاس سایز یا سایز بزرگ، طراحان مد و فشن به طراحی لباس مجلسی زنانه سایز بزرگ در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت توجه و تمرکز خاصی دارند.

از این رو دیگر همچون گذشته خرید لباس مجلسی زنانه بزرگ دشوار نیست و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود، لباس مجلسی زنانه شیک را انتخاب و تهیه نمایید. در واقع مدل لباس مجلسی زنانه باید به گونه‌ای باشد که در افزایش اعتمادبه‌نفستان نیز تأثیر داشته باشد.

افرادی که اندام سیبی شکل دارد، معمولاً شکم، پهلو، بازو و سینه بزرگ و پُر و شانه‌های پهنی دارند که به اصلاح به این افراد پلاس سایز می‌گویند. البته پلاس سایز به معنای اندام چاق نیست و هر سایزی به غیر از سایز small که مانکن برندها از آن بهره‌مند می‌شوند، پلاس سایز نام دارد.

اگر اندام شما سیبی شکل یا پلاس سایز است، احتمالاً بالاتنه و میان‌تنه پُرتری نسبت به پاهایتان دارید و پاهایتان لاغرتر از بالاتنه به نظر می‌رسد. بسیاری از کارشناسان مد و فشن بر این باورند که اگر می‌خواهید لباس مجلسی زنانه مشکی تهیه کنید، بهتر است سراغ پیراهن‌های آستین‌دار بروید.

معمولاً بسیاری از کارشناسان مد و فشن توصیه می‌کنند بهترین لباس مجلسی مشکی زنانه برای اندام سیبی شکل با یقه هشت یا یقه باز است که قد کوتاهی نیز دارد. چرا که در این صورت توجه و تمرکز روی شکم و پهلو کمتر می‌شود.

با این حال پیراهن‌ مجلسی مشکی بلند زنانه که دامن حریر یا کلوش دارد نیز انتخاب خوبی است. اما آستین و یقه، اهمیت بیشتری دارد. این مدل پیراهن مجلسی زنانه انتخاب مناسبی برای اندام سیبی شکل خواهد بود و زیبایی استایل شما را دوچندان می‌کند.

۲٫ لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام ساعت شنی

لباس مجلسی مشکی زنانه

اگر صفحات مجازی اینستاگرام را بگردید، احتمالاً ده‌ها عکس از اندام ساعت شنی شکل خواهید دید، چرا که این مدل اندام مورد علاقه بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود از جمله خانواده کاردشیان و جنر است. مدل اندام ساعت شنی از دوره مرلین مونرو، بازیگر آمریکایی فیلم‌های کلاسیک در دهه ۵۰ میلادی مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفت که این سال‌ها نیز طرفداران بسیاری دارد.

ناگفته نماند که اندام ساعت شنی تنها با جراحی پلاستیک و زیبایی حاصل نمی‌شود و بسیاری از ورزش‌های بدن‌سازی نیز روی فرم‌دهی اندام ساعت شنی تمرکز دارند و اگر شما به این فرم اندام علاقه دارید، با تمرینات ورزشی خاص می‌توانید به آن دست‌یابید.

همان گونه که از اسم این مدل اندام پیدا است، بالاتنه و پایین‌تنه پُر است، اما قسمت میانی یا پهلو، کوچک‌ و باریک‌ همچون ساعت شنی می‌باشد. خانم‌هایی که اندام ساعت شنی شکل دارند، می‌توانند از پیراهن مجلسی مشکی زنانه تاپی یا آستین کوتاه استفاده کنند. همچنین اگر به استایل متفاوت علاقه دارید، می‌توانید با استفاده از اکسسوری، همچون کمربند زنانه، مدل پیراهن مجلسی خود را جذاب‌تر کنید.

قد لباس مجلسی مشکی زنانه ساعت شنی اهمیت ندارد و شما می‌توانید از دو مدل پیراهن بلند و کوتاه بهره‌مند شوید. همچنین پیراهن مجلسی پشت باز و پیراهن دکلته نیز انتخاب جذابی برای اندام ساعت شنی خواهد بود.

۳٫ لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام گلابی شکل

لباس مجلسی مشکی زنانه

اندام گلابی شکل به اندامی می‌گویند که پایین تنه، ران و پاها بزرگ‌تر از شانه، دست، بازو و بالا تنه است. در صورتی که اندام شما گلابی شکل است، احتمالاً بیشتر وزن شما در پایین‌تنه قرار دارد و بیشتر خانم‌های ایرانی اندامشان گلابی شکل می‌باشد.

در خرید لباس زنانه برای اندام گلابی شکل دو ایده و تفکر وجود دارد. در گذشته بسیاری از کارشناسان مد و فشن بر این باور بودند که خانم‌هایی که اندام گلابی شکل دارند، بهتر است لباس مجلسی مشکی زنانه بلند با یقه باز به تن کنند که تمرکز کمتری در پایین‌تنه ایجاد شود.

اما در تفکر جدید و با حضور سلبریتی‌های هالیوودی، عکس این مسئله بیان می‌شود. یعنی اکنون بسیاری بر این باورند که پیراهن مجلسی زنانه کوتاه با آستین بلند به تن کنید تا تمرکز روی پاها ایجاد شود. بنابراین انتخاب مدل لباس مجلسی زنانه برعهده خودتان است. اما نکته‌ای که می‌توانید به آن توجه کنید، استفاده از اکسسوری‌هایی همچون گردنبند زنانه و کمربند است که توجه را به بالاتنه جلب کند.

۴٫ لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام مستطیلی شکل

لباس مجلسی مشکی زنانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، تقریباً یک‌سوم از خانم‌های دنیا، اندام مستطیل شکل دارند. بنابراین اگر می‌خواهید پیراهن مجلسی مشکی زنانه جدید و شیک تهیه کنید، به سادگی می‌توانید لباس مورد علاقه خود را تهیه نمایید.

اگر می‌خواهی بدانید که اندامتان مستطیل شکل است یا خیر، بهتر است بدانید که اندام مستطیل شکل یعنی تقریباً شانه شما با پهنای کمر یا پهلویتان برابر است. بسیاری از کارشناسان مد و فشن بر این باورند که پیراهن مجلسی زنانه مناسب این اندام باید در قسمت کمر تنگ‌تر باشد.

با این حال شما می‌توانید پیراهن مجلسی مشکی زنانه کلوش یا ساده‌ای تهیه کنید و در قسمت کمر از کمربند استفاده نمایید. در این صورت اندامتان و فرم پهلو و کمرتان جذاب‌تر می‌شود و لباستان استایلتان را چشمگیرتر می‌کند.

۵٫ لباس مجلسی مشکی زنانه مناسب اندام ظریف

لباس مجلسی مشکی زنانه

یک باور قدیمی وجود دارد که لباس مشکی، اندام را لاغر و ظریف نشان می‌دهد. بهتر است بدانید که این مسئله تا حدودی صحیح است، اما لباس مشکی باعث لاغرتر شدن اندام ظریف و لباس رنگی باعث چاق شدن اندام تو‌پُر نمی‌شود.

در واقع مشکی رنگ مجلسی و جذابی است که انتخاب مناسبی برای خرید پیراهن مجلسی زنانه محسوب می‌شود. اما مدل لباس مجلسی زنانه اهمیت بیشتری نسبت به رنگ آن دارد تا ظاهرتان جذاب‌ و چشمگیرتر شود.

خانم‌هایی که ریز اندام یا به اصطلاح ظریف نقش هستند، معمولاً قد متوسط یا کوتاهی دارند و دست‌های این افراد کوتاه است و شانه‌های کوچک‌تری دارند. بسیاری از استایلیست‌ها و کارشناسان مد و فشن بر این باورند که پیراهن مجلسی مشکی زنانه کوتاه، انتخاب بهتری برای این اندام خواهد بود.

همچنین در صورتی که اندامتان لاغر است، می‌توانید از پیراهن مجلسی با دامن کلوش بهره‌مند شوید تا ظاهرتان جذاب‌تر شود. با این حال در صورتی که می‌خواهید پیراهن مجلسی زنانه بلند به تن کنید، توصیه می‌کنیم از کفش پاشنه بلند مجلسی با پاشنه ظریفی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *