۱۰ مدل تاپ و شومیز زیر مانتویی شیک و کاربردی

مدت‌ها از زمانی که مانتوهای بلند و گشاد اِپُل‌دار با رنگ‌های تیره مد بودند، می‌گذرد. امروز مانتوها صدها و هزاران طرح مختلف دارند و طرح‌های آن‌ها بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. این موضوع باعث شده تا دیگر اجزای لباس‌های زنانه هم مورد توجه قرار بگیرند. مدل تاپ و شومیز زیر مانتویی یکی از همین اجزای استایل شماست که در این زمان اهمیت زیادی پیدا کرده است. به نظر می‌رسد، دلیل چنین اتفاقی هم بیشتر رواج مانتوهای جلوباز باشد. با این همه و فارغ از دلیل اهمیت این نوع خاص از لباس زنانه، بنا داریم تا در این مطلب به انواع شومیز که می‌توانید زیر مانتو بپوشید بپردازیم و یک راهنمای کامل را در این زمینه ارائه کنیم. پس اگر قصد دارید تا یک ترکیب زیبا و مناسب از شومیز و مانتو برای بیرون از خانه بسازید، این مقاله را از دست ندهید.

شومیز زیر مانتو لمه، مخصوص خانم‌های خوش‌پوش!

شومیز زیر مانتو لمه، مخصوص خانم‌های خوش‌پوش!

آنچه تا به حال از پارچۀ لمه شنیده‌اید، بیشتر مربوط به لباس‌هایی است که با همین نوع پارچه، معمولا در مجالس و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما آیا می‌دانستید که می‌‍‌توانید انواع مدل شومیز زیر مانتو لمه را هم در کمد لباس خود داشته باشید؟

لمه نوعی پارچه است که در بافت آن نخ براق به کار رفته است و نه‌تنها جلوۀ زیبایی دارد که در اندام شما را به زیباترین حالت ممکن جلوه‌گر می‌شود؛ اما چطور می‌توانید این شومیزهای زیبا را زیر مانتو بپوشید؟ از آنجا که استایل این نوع لباس بسیار زیباست، تنها کافی است تا رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. شومیز زیر مانتو لمه خاکستری در ترکیب با مانتوی سفید یا مشکی یک ترکیب ایده‌آل را به وجود می‌آورد. البته این ترکیب می‌تواند برعکس هم به کار برود. به این معنا که مانتو را از جنس لمه انتخاب کنید و یک شومیز ساده زیر آن بپوشید. درمورد شومیز لمه می‌توانید در مقاله مدل بلوز لمه و شومیز جدید مجلسی اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

شومیز زیر مانتویی حریر، یک انتخاب بی‌نظیر

شومیز زیر مانتویی حریر، یک انتخاب بی‌نظیر

جنس پارچۀ حریر به گونه‌ای است که به شما حس زیبای زنانه را القا می‌کند؛ بنابراین اگر قصد دارید در مناسبت محل خاصی با استایل زنانه و شیک ظاهر شوید، استفاده از شومیز زیر مانتویی حریر را فراموش نکنید. شومیز حریر برای مانتوهایی بیشتر کاربرد دارد که جلوباز هستند و زیبایی شومیز را نشان می‌دهند. با این حال، این نوع شومیز بیشتر برای دیدارهای رسمی و فصول گرم سال مناسب هستند. از سوی دیگر، انواع شومیز زیر مانتویی کرپ برای فصول سرد سال مناسب هستند و جنس ضخیم‌تری دارند.

شومیز زیر مانتویی نخی، بهترین انتخاب برای روزهای گرم سال

شومیز زیر مانتویی نخی، بهترین انتخاب برای روزهای گرم سال

اگر می‌خواهید یک شومیز زیبا و راحت برای زیر مانتو انتخاب کنید، یکی از بهترین گزینه‌های شومیز زیر مانتویی نخی است؛ به ویژه که جنس سبک آن برای فصل‌های بهار و تابستان یک انتخاب بی‌رقیب به حساب می‌آید. رنگ این نوع شومیز زیر مانتو عموما روشن است که حس خنکی را هم یادآور می‌شود.

انواع شومیز زیر مانتو بر اساس طرح و رنگ

انتخاب شومیز تنها به جنس آن‌ها معطوف نمی‌شود؛ بلکه عوامل دیگری هم در زیبایی استایل شما دخیل است که نباید به‌سادگی از کنار آن‌ها رد بشوید. در ادامه برخی از این عوامل را به شما معرفی می‌کنیم:

شومیز زیر مانتویی ساده، مناسب همۀ فصول!

شومیز زیر مانتویی ساده، مناسب همۀ فصول!

این نوع شومیز می‌تواند از هر جنسی باشد. کرپ، نخی یا پنبه‌ای اما آنچه درمورد تمام این نوع شومیز زیر مانتویی صادق است، ساده و بدون طرح بودن پارچۀ آن است. این نوع شومیز را می‌توانید با مانتوهای طرح‌دار یا راه راه بپوشید تا طرح مانتوها را بیشتر و بهتر نشان بدهید.

شومیز زیر مانتویی چهارخونه، یک تیر و چند نشان

شومیز زیر مانتویی چهارخونه، یک تیر و چند نشان

این نوع شومیز زیر مانتویی، دقیقا بر خلاف شومیزهای ساده هستند. آن‌ها سرشار از رنگ و طرحند و به همین دلیل، بهترین مانتوهایی که می‌توانید با آن‌ها به تن کنید آن دسته از مانتوها هستند که طرح ساده‌ای دارند. ممکن است بسته به علاقه و سلیقه از رنگ‌های روشن یا تیره استفاده کنید اما از آنجا که طرح‌های چهارخانه به اندازۀ کافی شلوغ هستند، استفاده از یک مانتوی طرح‌دار می‌تواند استایل شما را به یک فاجعۀ تمام‌عیار تبدیل کند!

در مقابل اگر مانتو را به درستی انتخاب کنید، می‌توانید از تیپ متفاوت خود لذت ببرید. البته می‌‌توانید این ترکیب را به صورت برعکس هم استفاده کنید؛ یعنی یک شومیز ساده را همراه با مانتوی چهارخانه بپوشید. چنین استایلی به طور کلی رایج‌تر است اما هما‌ن‌طور که اشاره کردیم، می‌توانید از ترکیب‌های مختلفی برای ست کردن آن‌ها استفاده کنید و قاعدۀ کلی در این زمینه وجود ندارد.

 اصول ست کردن رنگ ها

شومیز زیر مانتو گلدار، انتخاب خانم‌های با احساس و رمانتیک

شومیز زیر مانتو گلدار، انتخاب خانم‌های با احساس و رمانتیک

اگر قصد دارید تا با فصل تازه بیشتر خود را هماهنگ کنید، انتخاب یک مدل شومیز گلدار برای زیر مانتو می‌تواند بهترین گزینه باشد. گل‌های روی شومیز یادآور شادابی و نشاط هستند و حس زنانگی را در بیننده زنده می‌کنند تا هم‌زمان با آغاز فصل بهار، استایل شما حس زندگی را در ذهن مخاطبان تداعی کند. نکته اینجاست که اگر از شومیز زیر مانتو گلدار یا به طور کلی طرحدار استفاده می‌کنید، بهتر است سایر اجزای لباس را ساده در نظر بگیرید تا از شلوغ شدن بیش از اندازه استایل خود جلوگیری کنید.

نکاتی برای انتخاب رنگ شومیز زیر مانتو

نکاتی برای انتخاب رنگ شومیز زیر مانتو

یکی از نکاتی که برای ست کردن شومیز و مانتو باید در نظر داشته باشید، این است که اگر شومیز را به رنگ تیره انتخاب می‌کنید، از مانتوهایی با رنگ روشن استفاده کنید و برعکس اگر مانتوی شما رنگ تیره‌ای دارد، شومیز را روشن در نظر بگیرید. درمورد انواع طرح‌های روی پارچه‌ هم بهتر است این قاعده را به کار بگیرید تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

در این مطلب، انواع شومیز زیر مانتو را معرفی کردیم و به ذکر نکاتی پرداختیم که در انتخاب این نوع شومیز باید رعایت کرد. شما معمولا چه نکاتی را برای تهیه این نوع لباس زنانه رعایت می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *