۱۵ مدل شومیز کرپ حریر که شما را جذاب می‌کند

در کمد هر خانم خوش سلیقه‌ای، حداقل یک یا دو شومیز پیدا می‌شود. شومیز یکی از لباس‌های جذابی است که می‌توان آن را همراه با انواع مدل لباس زنانه همچون دامن و شلوار در دو استایل رسمی و کژوال به تن کرد.
در این مقاله قصد داریم ۱۵ مدل شومیز کرپ حریر را به شما معرفی کنیم. همچنین شما می‌توانیم برای ست مجلسی یا اسپرت خود از این مقاله ایده بگیرید و خوش‌تیپ، چشمگیر و جذاب‌تر از همیشه ظاهر شوید.

انواع مدل شومیز کرپ حریر زنانه

همان گونه که می‌دانید، مدل شومیز کرپ زنانه تنوع بسیاری در بر دارد. بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود بهترین خرید شومیز زنانه را تجربه کنید. لباسی که همراه با شومیز ست می‌کنید و خلاقیت شما در استایل، باعث زیبایی‌تان می‌شود.

۱٫ مدل شومیز کرپ حریر پشت باز

مدل شومیز کرپ حریر پشت باز

اگر از مدل لباس‌های زنانه تکراری خسته شده‌اید، شومیز کرپ پشت باز، یک انتخاب خاص خواهد بود. معمولاً مدل شومیز پشت باز بسیار چشمگیر است. این مدل شومیز کرپ مجلسی را می‌توانید همراه با شلوار کتان جذب زنانه در رنگ‌های سفید یا روشن ست کنید. همچنین ست کیف و کفش پاشنه بلند به رنگ شومیز زنانه‌تان، انتخاب جذابی خواهد بود.

۲٫ مدل شومیز کرپ زنانه

مدل شومیز کرپ حریر زنانه

خانم‌هایی که ترجیح می‌دهند لباس ساده با طرحی جذاب تهیه کنند، خرید شومیز کرپ حریر سفید، بهترین انتخاب خواهد بود. در صورتی که مدل شومیز کرپ حریر زنانه طرحی درهم دارد، بهترین کار این است که رنگ غالب طرح را با رنگ دامن یا شلوار خود ست کنید که ظاهرتان را بسیار جذاب خواهد کرد. همچنین در صورتی که در انتخاب رنگ دامن یا شلوارتان مطمئن نیستید، می‌توانید دامن یا شلوار کرپ زنانه مشکی انتخاب کنید تا آن را با هر رنگ و طرح شومیزی ست کنید.

۳٫ مدل طرح‌دار جدید

مدل شومیز کرپ حریر طرح‌دار جدید

اگر به مد روز دنیا علاقه دارید، حتماً خرید شومیز کرپ حریر طرح‌دار جدید در رنگ‌های کرم، شتری و قهوه‌ای را در اولویت خود قرار دهید. این رنگ‌ها در سال ۲۰۲۱ نیز طرفداران بسیاری به همراه خواهد داشت. با این حال اگر می‌خواهید استایل خود را طبق به‌روزترین مد دنیا تغییر دهید، حتماً این مدل شومیز را با دامن یا شلوار چرم زنانه ست کنید تا جذاب‌تر شوید.

۴٫ مدل شومیز کرپ حریر کژوال

مدل شومیز کرپ حریر کژوال

در صورتی که می‌خواهید در یک مهمانی یا دورهمی دوستانه استایل جذابی داشته باشید، شومیز کرپ کژوال انتخاب مناسبی خواهد بود. لباس کژوال یعنی لباسی که حالتی رسمی و مجلسی ندارد و شما می‌توانید آن را در مهمانی‌های دوستانه به تن کنید. معمولاً این مدل شومیز کرپ طرح‌دار است و شما می‌توانید آن را همراه با شلوار کرپ زنانه یا کتان ست کنید.

۵٫ مدل شومیز کرپ دخترانه

مدل شومیز کرپ حریر دخترانه

در صورتی که می‌خواهید خرید شومیز کرپ دخترانه را تجربه کنید، حتماً سراغ رنگ‌های روشن بروید. رنگ‌های روشن یا پاستیلی انتخاب بهتری برای یک استایل جذاب دخترانه خواهد بود. همچنین شما می‌توانید استایل خود را با یک شلوار کتان دخترانه در رنگ مکمل با شومیز کامل و جذاب‌تر کنید.

۶٫ مدل شومیز کرپ حریر مجلسی دخترانه

مدل شومیز کرپ حریر مجلسی دخترانه3

اگر می‌خواهید برای یک مراسم رسمی یا نیمه‌رسمی یک مدل لباس دخترانه جذاب تهیه کنید، شومیز کرپ حریر مجلسی دخترانه انتخابی خواص خواهد بود. معمولاً آستین این مدل شومیز مجلسی دخترانه توری است و شما می‌توانید استایل رسمی خود را با یک شلوار مجلسی دخترانه سفید یا مشکی جذاب‌تر کنید.

۷٫ مدل شومیز کرپ حریر گلدار دخترانه

مدل شومیز کرپ حریر گلدار دخترانه

در این چند سال اخیر، دختران جوان علاقه خاصی به طرح پارچه گلدار داشته‌اند. در واقع شومیز کرپ حریر گلدار دخترانه یک هدیه خاص و جذاب نیز خواهد بود. با این مدل شومیز کرپ حریر گلدار می‌توانید جذاب‌ترین استایل کژوال را همراه با شلوار جین دخترانه تجربه کنید.

۸٫ مدل شومیز کرپ حریر جدید

مدل شومیز کرپ حریر جدید

اگر می‌خواهید خرید شومیز کرپ حریر جدید تجربه کنید، سراغ مدل‌هایی با آستین بلند قیفی و یقه هشت باز بروید. این مدل اگرچه جدید است، اما طرفداران بسیاری به همراه دارد. شما می‌توانید همچون تصویر مدل شومیز کرپ حریر جدید را با شلوار جین یا بهتر از آن با شلوار چرم دم‌پا گشاد زنانه ست کنید تا استایل‌تان به‌روز و مدرن شود.

۹٫ مدل شومیز کرپ حریر مجلسی

در مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی، بهترین مدل لباس زنانه، شومیز کرپ حریر مجلسی خواهد بود، چرا که با هر مدل دامن ست می‌شود. با این حال شما می‌توانید استایل خود را همراه با دامن کوتاه زنانه و شومیز کرپ حریر طرح‌دار مجلسی جذاب‌تر کنید.

۱۰٫ مدل شومیز کرپ حریر جدید دخترانه

مدل شومیز کرپ حریر جدید دخترانه

در صورتی که به استایل به‌روز و جذاب علاقه دارید و می‌خواهید مدل شومیز کرپ جدید دخترانه تهیه کنید، شومیز نیم‌تنه انتخاب خاصی خواهد بود. این مدل شومیز کرپ جدید را می‌توانید همراه با شلوار فاق بلند زنانه و کفش پاشنه بلند جیر یا مخمل ست کنید تا استایل‌تان جذاب‌تر شود.

۱۱٫ مدل شومیز کرپ پلنگی

مدل شومیز کرپ حریر پلنگی

طرح پلنگی یکی از پرفروش‌ترین طرح‌ها در میان تمام مدل‌های کفش و لباس زنانه و حتی مردانه در سال ۲۰۲۰ شناخته شده است. بنابراین اگر می‌خواهید استایل جذابی تجربه کنید، در خرید شومیز کرپ پلنگی تردید نکنید. بهترین استایلی که می‌توانید همراه با این مدل شومیز مجلسی تجربه کنید، خرید دامن چرم کوتاه یا شلوارک کرپ است که در سال ۲۰۲۰ بسیاری از استایلیست‌ها را مجذوب خود کرد.

۱۲٫ مدل شومیز ساده مشکی

برخی از خانم‌ها به لباس‌های طرح‌دار علاقه چندانی ندارند و ترجیح می‌دهند که همیشه لباس ساده به تن کنند. البته ناگفته نماند که استایل ساده و کلاسیک هرگز از مد نمی‌افتد! بنابراین شومیز کرپ ساده مشکی نیز یک انتخاب جذاب برای مهمانی یا دورهمی‌ها خواهد بود. شما می‌توانید این مدل شومیز مجلسی را همراه با دامن بلند جذب (مدل مدادی) یا دامن کوتاه ست کنید. همچنین توصیه می‌کنیم استایل خود را همراه با یک کیف دستی چرم زنانه کامل و جذاب‌تر کنید.

۱۳٫ مدل شومیز کرپ ساده سفید

مدل شومیز کرپ حریر ساده سفید

بسیاری از افرادی که در صنعت مد و فشن فعالیت دارند بر این باورند که افراد شجاع سراغ لباس‌های سفید می‌روند! بنابراین اگر می‌خواهید جسور و جذاب باشید، در انتخاب و خرید شومیز کرپ حریر ساده سفید تردید نکنید. این مدل شومیز کرپ را می‌توانید همراه با شلوار یا دامن کرپ در هر رنگی ست کنید. با این حال یک کفش پاشنه بلند جلو باز استایل شما را چشمگیرتر می‌کند.

۱۴٫ مدل حریر گیپور

مدل شومیز کرپ حریر گیپور

لباس گیپور در گروه مدل لباس زنانه‌ای قرار دارد که هرگز از مد خارج نمی‌شود. شومیز کرپ گیپور اگرچه ظاهری مجلسی دارد، اما شما می‌توانید آن را در دو استایل کژوال و رسمی ست کنید. در صورتی که به استایل رسمی علاقه دارید، شما می‌توانید شومیز گیپور را با دامن کرپ کوتاه مجلسی ست کنید و اگر به استایل کژوال علاقه دارید، می‌توانید این مدل لباس را همراه با شلوار جین زنانه به تن کنید.

۱۵٫ مدل شومیز بلند

مدل شومیز کرپ حریر بلند

برخی از خانم‌‌ها ترجیح می‌دهند در مهمانی‌ها لباس بلند به تن کنند. بنابراین خرید شومیز کرپ بلند انتخاب مناسبی خواهد بود. در صورتی که می‌خواهید استایل خود را جذاب‌تر کنید، ست شومیز کرپ بلند همراه با جوراب شلواری یا شلوار کرپ پاچه گشاد زنانه انتخابی جذاب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *