انواع استایل شیک دخترانه در زمستان

بهار و تابستان را با امید نزدیک شدن به پاییز و زمستان سپری می‌کنیم تا با وزیدن نخستین بادهای سرد به سراغ کمد لباس‌های پاییزه و زمستانی‌مان برویم. پوشیدن لایه‌ای لباس‌ها همیشه می‌تواند امکان بیشتری برای تنوع در تیپ و استایل برای‌مان فراهم کند. استایل زمستانه برای هر تیپ و استایلی جذابیت‌های خود را دارد، دراین مقاله قصد داریم تا سراغ شیک‌ترین استایل‌های زمستانه دخترانه برویم. فصل زمستان و چگونه ست کردن طوری که متناسب سرما و شرایط محیطی باشد خود نکته‌ای بسیار مهم است. اما شاید این سوال مهم به ذهنتان برسد که برای داشتن یک استایل جذاب زمستانه چه باید کرد؟ یا چه لباس‌هایی را می توان با هم پوشید که استایل و ایپی جذاب داشته باشیم.

چگونه لایه لایه لباس بپوشیم و جذاب باشیم؟

پوشیدن لایه‌ای لباس در زمستان می‌تواند یک امکان فوق العاده برای خوش‌ پوش بودن در فصل زمستان باشد. می‌توانید با این روش نه تنها از لباس‌های پاییزه که حتی بهاره خود هم در استایل‌تان استفاده کنید. لایه‌ای پوشیدن هم می‌تواند زیبایی شما تضمین کند و هم شما را در برابر سرمای زمستان حفظ می کند. اما نکته اصلی اینجاست که اسفاده از چند لباس روی هم اگر با هم ست نباشند و ترکیب رنگ و طرح مناسبی نداشته باشد می‌تواند باعث شود تا استایل شما زیبایی چندانی نداشته باشد.

کاپشن یا بارانی همچنان جذاب

اگر طرفدار تیپ‌های کلاسیک باشید می‌توانید در استایل‌تان از بارانی استفاده کنید اما اگر طرفدار استایل کژوال هستید می‌توانید سراغ کاپشن زنانه بروید و در استایل‌تان از کاپشن‌های زمستانی با رنگ تیره هم استفاده کنید. از رنگ سفید برای بالاپوش های زمستانی خود غافل نشوید. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما یک تن پوش زمستانی به رنگ سفید می‌تواند تضمین کند که شما در هر جمعی به عنوان خوش‌پوش‌ترین فرد انتخاب خواهید شد.

شال گردن را فراموش نکنید

یک مجلس رسمی یا یک مهمانی نیمه رسمی و حتی یک آخر هفته دوستانه، یک شال گردن آن هم با رنگی خنثی می تواند تیپ و استایل شما را تکمیل کند. همراه داشتن شال گردن اما ظرافت هایی هم به همراه دارد، هم اینکه در انتخاب رنگ ذقت لازم را داشته باشید تا با سایر لباس هایتان ست باشد و نکته مهم دیگر اینکه شال گردن را با گره مناسب استفاده کنید. شال گردن‌ها به طو معمول در دو سایر بزرگ و کوچک قرار دارند و شما می‌توانید یا از شال گردنی بزرگ برای استایل‌تان استفاده کنید یا می‌توانید از یک شال گردن کوچک به صورت نمادین استفاده کنید تا تیپ زمستانه شما را تکمیل کند. استایل جذاب زمستانه

نیم بوت و بوت، هر دو به یک اندازه زیبا هستند

شاید مهمترین و زیباترین مشخصه استایل زمستانه دختران استفاده از نیم بوت و بوت است. استفاده از بوت، کاملا مرتبط با شلواری است که می‌پوشید اما به یاد داشته باشید اگر قصد حضور در مهمانی رسمی را دارید از پوشیدن بوت غافل نشوید. یک شلوار جین با بوت یا نیم بوت می‌تواند زیبایی تیپ شما را چندین برابر کند. در استفاده از بوت یا نیم بوت به یاد داشته باشید که از چه رنگ و چه جنسی استفاده می کنید. شاید برای یک روز برفی یا بارانی استفاده از نیم بوت جیر مناسبت چندانی نداشته باشد. شلوار جین آبی تیره و نیم بوتی چرم به رنگ کرم زیبایی شما را می‌تواند تضمین کند.

زیبایی یک استایل زمستانی با دستکش

برای زیبا بودن و البته جذاب بودن می‌توانید از دستکش‌های چرم همراه با استایل زمستانی‌تان استفاده کنید، اما دقت کنید که با چه لباس‌هایی از چه جنس دستکشی استفاده می کنید. انتخاب دستکشی که با ست شما همخوانی نداشته باشد می‌تواند باعث شود تا کل استایل شما دیده نشود. اصولا ست دستکش و کیف دستی چرم یک ست جذاب دخترانه را می‌تواند برای شما داشته باشد. اگر قصد دارید به مهمانی رسمی بروید این ست چرم جذاب را امتحان کنید.

پانچو را فراموش نکنید

آنچه خوبان همه دارند را می‌توانید با پوشیدن یک پانچو داشته باشید. استایل زمستانی هر چه که باشد چه یک بافت ساده، چه پوششی لایه‌ای شما می‌توانید با یک پانچو بافت جذاب آن را تکمیل کنید. می‌توانید برای استفاده از پانچو یک بافت با یقه اسکی انتخاب کنید و همراه بالاپوشی به رنگ خنثی، آن را ست کنید.

کلاه، نکته پایانی

کلاه برای یک استایل زمستانی دخترانه چندین ویژگی دارد، یک اینکه می‌تواند شما را گرم نگه دارد و دو اینکه می‌تواند در کنار گرما استایلی متفاوت و جذاب برای شما داشته باشد. اگر طرفدار تیپ و استایل کلاسیک هستید یا طرفدار تیپ کژوال فرقی نمی کند شما می‌توانید با انتخاب کلاهی مناسب تیپ و استایل خود را تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *