راهنمایی و آشنایی با نحوه‌ی ست کردن رنگ سبز

رنگ سبز برای اکثریت مفاهیمی مثل آزادی، طبیعت و تعادل را تداعی میکند و از نظر فیزیکی باعث آرام‌تر شدن عضلات، بالا رفتن هیستامین خون، کاهش علائم آلرژی، باز شدن رگ‌های خونی و تحریک غده‌ی هیپوفیز میشود. به طور خلاصه، رنگ سبز بجز انتقال آرامش و کاهش استرس در تقویت خلاقیت و تمرکز نیز موثر است! به همین جهت قصد داریم در این مطلب از سری مطالب ست کردن رنگ ها، به اصول ست کردن رنگها یی بپردازیم که در همنشینی با رنگ سبز عالی به نظر میرسند.

صورتی:

بخش کوچکی از رنگ صورتی (درخشان) را میتوانید در قالب یک اکسسوری و یا آیتمی مثل کیف در کنار سبز پاستلی، نعنایی و خاکی استفاده کنید. همچنین ترکیب صورتی ملایم و یا سرخابی‌های درخشان و نئون با سبز تیره نیز میتواند یک لوک متفاوت برای شما بسازد.

ست کردن رنگ سبز و رنگ صورتی

بژ:

بدون شک طیف نود و به خصوص رنگ بژ یکی از شیک ترین ترکیب‌ها را با رنگ سبز میسازد. برای ساختن استایل با این دو رنگ سعی کنید طبق اصول ست کردن رنگها پیش بروید و رنگ بژ را بیشتر و گسترده‌تر از سبز به کاربگیرید تا آیتم سبز رنگ را در مرکز توجه قرار دهید.شما میتوانید از رنگهایی مثل سبز زیتونی، یشمی، ارتشی و سدری در کنار بژ استفاده کنید و عالی به نظر برسید؛ همچنین اگر جزو افرادی هستید که ترندها را دنبال میکنند میتوانید سبز فسفری را نیز در کنار کرم، نخودی  و یا نسکافه‌ای امتحان کنید.

ست رنگ بژ و رنگ سبز

زرد:

در تابستان گذشته رنگ زرد گرم و درخشان بیشتر از همیشه به چشم میخورد و شاید بهتر باشد بدانید که همچنان در فصل پاییز همراه ما ست. درهمنشینی با زرد آفتابی میتوانیم سراغ سبزهایی با ته‌مایه آبی برویم؛ برای مثال در پاییز امسال میتوانید یک آیتم سبزآبی (کله‌غازی) را با رنگ اکر و یا ملو یلو همراه کنید و این استایل را با اضافه کردن رنگ سفید تکمیل کنید.

قرمز:

حتما در رابطه با مکمل بودن دو رنگ سبز و قرمز بارها خوانده و شنیده‌اید؛ اما نکته‌ای که در اصول ست کردن رنگها باید به آن توجه داشته باشید نسبت استفاده از این رنگ‌ها در کنار یکدیگر است. اگر قصد ساختن یک استایل روزانه و کژوال را دارید از مقادیر زیادی رنگ سبز در کنار بخش کوچکی قرمز استفاده کنید برای مثال میتوانید کت و یا پیراهن پاستلی و یا سبز یشمی را با کفش‌ و یا یک کیف قرمز همراه کنید.

آشنایی با اصول ست کردن رنگ قرمز با دیگر رنگها.

سرمه‌ای:

در ترکیب دو رنگ سبز و سرمه‌ای گستره‌ی انتخابمان بزرگتر است و به جرئت میتوان گفت اکثر شیدهای رنگ سبز با سرمه‌ای به راحتی هماهنگ میشوند. برای تکمیل کردن این ترکیب میتوانید از رنگهای شتری و یا خاکستری استفاده کنید.

ترکیب رنگ سرمهه ای و رتگ سبز

سفید:

سفید یکی از بهترین ترکیب‌ها را با رنگ سبز میسازد. بهتر است برای همنشینی با رنگ سفید یا شیری از طیف سبزهای خاکی، ارتشی، زیتونی و یا یشمی سیر در کنار خردلی یا شتری استفاده کنید.

در نهایت پیشنهاد می‌کنیم که از دیگر متن های اصول ست کردن رنگ ها هم دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *