راهنمای ست کردن لباس رنگ نارنجی

ست کردن رنگ نارنجی کار راحتی نیست. استفاده از این رنگ در ست های روزمره می‌تواند بیش از حد روشن به نظر برسد یا حضور رنگ های دیگر را کمرنگ تر کند. با این وجود اگر دقت کنید، ست های بسیار شیکی را می‌توان با استفاده از رنگ نارنجی ساخت.

با استفاده از این متن از سری متن های اصول ست کردن رنگ ها می‌توانید با روش های مختلف ست کردن رنگ نارنجی آشنا شوید.

چه رنگ هایی با رنگ نارنجی ست می‌شوند؟

برای ست کردن رنگ نارنجی با بقیه لباس هایتان باید رنگ هایی را انتخاب کنید که به خوبی با نارنجی ست شوند. رنگ سرمه ای اولین گزینه از انتخاب های نسبتا زیاد شما است. رنگ های آبی روشن و خاکی هم می‌توانند انتخاب خوبی باشند. این انتخاب ها یعنی بهتر است که رنگ نارنجی را با رنگ های نسبتا روشن ست کنید، در غیر این صورت باید به سراغ رنگ های خنثی بروید. رنگ نارنجی با سبز ارتشی هم ست شیکی می‌سازد.

یکی از راه های پیدا کردن ترکیب های رنگی شیک، سر زدن به سایت colour lovers است. در اینجا می‌توانید ایده های جدیدی بگیرید و می‌توانید علاوه بر ساختن ترکیب های مد نظر خودتان، ترکیب های رنگی دیگران را هم مشاهده کنید و از پیشنهاد های آنها استفاده کنید.

چگونه با لباس نارنجی ست بسازم؟

رنگ نارنجی بر خلاف تصور بسیار تطبیق پذیر است و می‌تواند با بسیاری از رنگ های دیگر ست شود. رنگ نارنجی در طیف های بسیاری موجود است و شما می‌توانید به انتخاب خودتان طیف مورد علاقه تان را پیدا کنید و در ست های خود به کار ببرید.

ست کردن رنگ نارنجی از چیزی که فکرش را بکنید راحت تر است. استفاده از یک کیف یا کفش مناسب می‌تواند به راحتی رنگ نارنجی را نمایان کند و یک ترکیب رنگی مناسب ایجاد کند.

چگونه از رنگ نارنجی در ست های اداری استفاده کنیم؟

اگر ترجیح می‌دهید در فضای کاریتان خیلی از رنگ نارنجی استفاده نکنید، استفاده از این رنگ در اکسسوری ها برای ایجاد ترکیب مناسب شما کافی است. اما اگر می‌خواهید در ستتان استفاده بیشتری از این رنگ بکنید، می‌توانید از ژاکت های نارنجی استفاده کنید. این ست برای هوای سرد انتخاب بسیار مناسبی است و برای رسمی تر کردن ست هم می‌توانید یک کت رسمی روی آن بپوشید

ست اذاری رنگ نارنجی

ست لباس نارنجی پایین هم می‌تواند برای محل کار مناسب باشد و برای آب هوای گرم تر هم قابل استفاده است. خط های روی پیرآهن به خوبی با خط های کت هماهنگ می‌شوند و به جای رقابت، یکدیگر را تکمیل می‌کنند و تناقضی در ست شما ایجاد نمی‌شود.

چگونه از رنگ نارنجی در ست های روزمره استفاده کنیم؟

ست کردن لباس نارنجی در استایل روزمره به مراتب راحت تر است و رنگ نارنجی هم بیش از پیش خودنمایی می‌کند. استفاده از یک تیشرت نارنجی در کنار رنگ خاکی در شلوار و رنگ آبی در کفش ها، به ست حالت شیکی می‌دهد.

ست رنگ نارنجی در ست روزانه

انتخاب بعدی برای ست کردن لباس نارنجی، ترکیب کردن آن با آبی روشن است. با این ست رنگ نارنجی بیشتر از ست های دیگر خودش را نمایش می‌دهد و یکی از بهترین گزینه های شما برای استایل روزمره است.

استایل کژوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *