٧ اکسسوری ضروری زنانه که باید در کمدتان باشد.

زن‌های خوش استایل علاوه بر کمد لباس هایشان، همواره به اکسسوری هایی که انتخاب می‌کنند هم توجه زیادی نشان می‌دهند. امکان ندارد کسی به استایل خود اهمیت بدهد و ارزش اکسسوری زنانه را نداند، اکسسوری هایی مانند عینک یا ساعت می توانند تاثیر چشمگیری روی سِتی که ساخته اید داشته باشد.

در این نوشته ما به شما ۷ اکسسوری زنانه را معرفی می کنیم که بیشترین تاثیر ممکن را روی استایل شما دارند.

۱. عینک‌های آفتابی

اکسسوری عینک

عینک آفتابی احتمالا مهم ترین اکسسوری زنانه شماست اما این که شما چه قدر به آن اهمیت بدهید، به خودتان ربط دارد. در نظر داشته باشید که عینک های خاص قیمت نسبتا بالایی دارند و محصولاتی هستند که به راحتی گم می شوند و یا آسیب می‌بینند، پس اگر فکر می‌کنید که نمی‌توانید به خوبی از آن نگهداری کنید، بهتر است که سراغ عینک های مقرون به صرفه بروید. فقط به یاد داشته باشید که عینک های بزرگ، از پوست حساس اطراف چشم هم در مقابل آفتاب محافظت می‌کند و این نکته می‌تواند در هنگام خرید عینک، تاثیر گذار باشد.

۲. گوشواره و گردنبند

گوشواره و گردنبند

 گوشواره و گردنبند معمولا به صورت سِت خریداری می شوند ولی استفاده هم زمان از آن ها ممکن است فکر خوبی نباشد. همان طور که گفته شد اکسسوری های زنانه معمولا محصولات کوچکی هستند و باید به گونه ای استفاده شوند که بتوانند خود نمایی کنند و اگر شما در پوشیدن آن ها زیاده روی کنید، ممکن است پوششتان شلوغ به نظر برسد و تناقض به وجود بیاید. یک گردنبند شیک می تواند برای سر و گردن شما کافی باشد و بهتر است پس از آن به سراغ اکسسوری های زنانه دیگری مثل ساعت و جوراب بروید.

بعضی اوقات هم باید شرایط را به کلی تغییر داد. این کار را می‌توان با استفاده از اکسسوری زنانه جدید انجام داد. طوق یا همان گردنبند‌های سیاهی که در استایل های خیابانی دیده می شوند، چهره ای کاملا جدید به سِت شما می دهند. استفاده از این محصول تا حد زیادی به سلیقه شخصی شما بر می گردد اما استفاده از آن در هر صورت استایلتان را متفاوت تر نشان می دهد.

۳. انگشتر

انگشتر ها همواره حرفی برای گفتن دارند و استفاده از آن ها می تواند به شخص مقابل شما پیام خاصی را برساند. اما جدا از این موضوع، انگشتر می تواند سِت شما را شیک تر کند و اکسسوری است که در هر صورت به چشم می آید، چه یک حلقه طلایی ساده باشد و چه حلقه ای بزرگ و پر زرق و برق. 

۴. ساعت اکسسوری

بعضی افراد به گوشی هایشان عادت کرده اند و همواره ساعت را با آن ها چک می کنند. اما چک کردن ساعت تنها دلیلی نیست که شما را راضی به استفاده از ساعت کند. ساعت ها اکسسوری زنانه بسیار شیکی هستند و سِت کردن آن ها با گردنبند یا دستبند می تواند استایل شما را به کلی تغییر دهد.

معمولا پیشنهاد می شود که دو مدل ساعت متفاوت را در اکسسوری های زنانه تان جا دهید، یکی برای استایل های روزانه و رفت و آمد های عادی مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر است که بند چرمی داشته باشد و دیگری برای مهمانی ها و سِت کردن با اکسسوری های دیگر است، به همین دلیل است که پیشنهاد می شود از ساعت های فلزی استفاده کنید.

۵. دستبند

دستبند

دستبند ها با ساعت ترکیب خوبی می سازند و شما می توانید این دو را با هم سِت کنید. اما این را هم از یاد نبرید که دستبند ها می توانند به خودی خود شیک باشند و این امکان وجود دارد که شما چندین دستبند مختلف با رنگ های متفاوت را روی مچ خود ببندید.

 از طرفی برای مهمانی ها هم می توان از دستبند ها استفاده خوبی کرد. دستبند ها می توانند با گردنبند یا گوشواره های شما سِت شوند یا اینکه خودتان از خلاقیت خود استفاده کنید و استایلی شیک بسازید.

۶. جوراب اکسسوری

جوراب

جوراب های سیاه و سفید گذشته را فراموش کنید، جوراب ها امروزه نقش اساسی در سِت شما ایفا می کنند، حالا شما می توانید جوراب های متفاوتی بپوشید، جوراب های رنگارنگ که عمدتا رنگ های روشنی دارند یا جوراب های طرح دار که از ساده ترین تا شلوغ ترینشان، همگی شیک و خاص هستند. حالا که اهمیت جوراب را درک کردید، بهتر است روش استفاده آن را هم یاد بگیرید، یک جوراب خاص و شیک را انتخاب کنید و آن را با کفش پاشنه بلند سِت کنید تا جورابتان بتواند به خوبی خودنمایی کند. این متن را بخوانید تا با مسیری که جوراب های رنگی در سال های اخیر طی کرده اند بیشتر آشنا شوید.

۷. اکسسوری مو

اکسسوری مو

گیره و گل سر، کش و هدبند های موجود در بازار، به قدری زیاد و متفاوت هستند که کار انتخابشان تبدیل به موضوعی سخت و پیچیده شده. اما اگر بدانید دقیقا چه می خواهید و اینکه در چه مکان هایی می خواهید از آن استفاده کنید، دیگر آنقدر ها هم کار پیچیده ای به نظر نخواهد رسید.

در نظر داشته باشید که اگر تصمیم گرفتید از گل سر یا کش استفاده کنید، حتما آن را در مکان های مختلفی ببندید چراکه در اثر کشیده شدن و گیر کردن تار های مو میان گیره، این احتمال وجو دارد که موهایتان کنده شود و این در دراز مدت می تواند تبدیل به یک مشکل شود. پس سعی کنید جای گیره را هر چند وقت یکبار عوض کنید تا این مشکل کمتر به چشم بیاید.

منبع: more

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *