چند ایده جذاب برای استایل با رنگ سال ۲۰۲۲

ترکیب های جذاب با رنگ سال یکی از دغدغه‌هایی است که هر سال با اعلام رنگ جدید برای افرادی که به استایل و پوشش خود اهمیت می‌دهند، تبدیل می‌شود. هر سال قبل از شروع سال جدید میلادی شرکت‌های مختلف مانند پنتون رنگ جدیدی را تحت عنوان رنگ سال معرفی می‌کنند. رنگ سال 2022 بنفش است. این رنگ در کنار جذابیت بالا؛ ممکن است برخی از افراد را هنگام ترکیب با سایر رنگ‌ها به چالش وا دارد. به همین علت در مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا به کمک ترکیب‌های جذاب با رنگ سال 2022 استایل زیبایی را در از به نمایش بگذارید.

رنگ سال ۲۰۲۲ تلفیقی زیبا برای روح و استایل شما

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم شرکت معتبر پنتون رنگ سال 2022را رنگ بنفش انتخاب کرده است. تا قبل از اعلام از طرف شرکت پنتون بسیاری از برندهای معتبر در سراسر جهان مانند والنتینو، ایوسن لورن و … از رنگ بنفش در طراحی‌های فصل زمستان و پاییز خود استفاده کرده بودند. رنگ بنفش در روانشناسی نماد آرامش، راز و رمز است. به عنوان مثال اسطوخودوس یکی از گیاهان آرامبخش به رنگ بنفش در طبیعت موجود است.

ترکیب های جذاب با رنگ سال 2022

به کمک لباس‌های رنگ بنفش به راحتی می‌توانید در بین سایر مردم متمایز شوید! در واقع ترکیب‌های جذاب با رنگ سال کار دشواری نیست. در ادامه به انواع ترکیب های رنگی جذاب با رنگ بنفش اشاره خواهیم کرد که با در کنار هم قرار دادن این رنگ‌ها استایل شما جذاب تر به نظرخواهد رسید، پس با ما همراه شوید. بنفش از جمله رنگ‌های اصلی به شمار نمی‌آید؛ چرا که از ترکیب رنگ‌های اصلی قرمز و آبی حاصل می‌شود. به همین خاطر اغلب رنگ‌هایی که هنگام ترکیب کردن با آبی و قرمز ترکیب فوق العاده‌ای را به وجود می‌آورند جهت ترکیب با رنگ بنفش هم مناسب خواهند بود.

ترکیب بنفش و آبی

راهنمای ست کردن رنگ بنفش سخت ترین رنگ برای ست های مردانه!

استفاده از پارچه‌های جین به رنگ آبی در کنار لباس‌های بنفش می‌تواند استایل جذاب و راحتی را از شما به نمایش بگذارد. مطمئن باشید ترکیب بنفش و آبی همیشه بی‌نقص بوده و باعث می‌شود، جذابیت شما بیش از پیش به نمایش گذاشته شود.

 ترکیب بنفش و بژ

بژ یکی از رنگ‌های موجود در صنعت پوشاک است که اغلب افراد به دلیل کم کردن ریسک در استایل خود به سمت آن نمی‌روند؛ اما قدرت رنگ بژ در برجسته کردن رنگ بنفش باعث زیبایی استایل شما در مراسم و مهمانی‌ها می‌شود. به عنوان مثال شما می‌توانید یکی از آیتم‌های لباس خود را به رنگ بژ انتخاب کنید، با ترکیب این رنگ در کنار بنفش زیبایی استایل شما دوچندان خواهد شد.

ترکیب بنفش و صورتی

ترکیب بنفش و صورتی هماهنگی زیبایی را از خود به نمایش می‌گذارند، طی چند سال اخیر استفاده از رنگ‌های پاستیلی از اهمیت بالایی در استایل‌های روزمره و مهمانی‌ها برخوردار است. همچنین ترکیب بنفش و صورتی در کنار همدیگر ترکیب فوق‌العاده و دخترانه‌ای جهت استفاده در استایل‌های متفاوت است.

ترکیب بنفش و مشکی

ترکیب بنفش و مشکی می‌تواند یکی از ترکیب‌های جذاب با رنگ سال باشد. اغلب رنگ‌ها در کنار رنگ مشکی ظاهر بسیار زیبایی به خود می‌گیرند که ترکیب رنگ بنفش و مشکی از این قاعده مستثنا نیست. استفاده از  رنگ مشکی در کنار رنگ بنفش باعث می‌شود تا این رنگ بتواند جذابیت خود را بیشتر به نمایش بگذارد.

ترکیب بنفش و نارنجی

ست رنگ نارنجی با هفت پیشنهاد بی نظیر

یکی از ترکیب‌های جذاب با رنگ سال 2022 که علاوه بر هماهنگی مناسب باعث می‌شود تا استایل شما بسیار جسورانه به نظر برسد، ترکیب بنفش و نارنجی است. احتمال دارد تا به حال کمتر جایی شاهده ترکیب دو رنگ پر انرژی بنفش و نارنجی در کنار هم باشید؛ اما این ترکیب رنگی جذاب میتواند انرژی فوق‌العاده‌ای را به اطراف بدهد.

ترکیب بنفش و سفید

سفید هم مانند رنگ مشکی هنگام ترکیب با انواع مختلفی از رنگ‌ها سبب می‌شود تا به راحتی بتوانید با ترکیب آیتم‌های مختلف با همدیگر علاوه بر صرفه جویی در زمان و استایل زیبایی داشته باشید.

ترکیب بنفش و طیف‌های مختلفی رنگ

در چند سال اخیر استفاده از ترکیب‎های مختلف یک رنگ در استایل‌های روزمره و رسمی باعث به وجود آمدن ترکیب‌های فوق العاده در استایل شما می‌شود، به همین علت توصیه می‌کنیم در ترکیب‌های جذاب با رنگ سال 2022 از طیف‌های رنگی مختلف بنفش غافل نشوید. ترکیب مونوکروم به کمک رنگ‌های مختلف رنگ بنفش شما را همگام با دنیای فشن و مد نشان می‌دهد.

ترکیب بنفش و زرد

با اصول ست کردن رنگ زرد آشنا شوید

بله درست شنیدید ترکیب بنفش و زرد استایل فوق العاده و پرانرژی را برای شما به وجود می‌آورد. رنگ زرد مکمل بنفش است و بنابراین با ایجاد بیشترین تضاد ترکیب فوق العاده‌ای برای رنگ بنفش است. در ترکیب بنفش و زرد برای استایل خود سعی کنید سایر موارد مانند  انواع اکسسوری را به رنگ خنثی انتخاب کنید.

ترکیب بنفش و قرمز

ترکیب رنگ بنفش و قرمز در طول سال‌های اخیر توانسته محبوبیت بسیار بالایی را در بین علاقه‌مندان به دنیای مد به دست آورد. در ترکیب‌های جذاب با رنگ سال 2022 به همراه قرمز میتوانید از سایر رنگ‌های مشکی و بژ هم استفاده کنید.

ترکیب بنفش و سبز

رنگ سبز در ترکیب‌های جذاب با رنگ سال 2022 جایگاه ویژه‌ای دارد؛ اما در هنگام انتخاب آیتم‌ها با این ترکیب رنگی باید دقت شود که از ترکیب بنفش روشن و سبز تیره لازم است اجتناب کنید. در مقابل ترکیب رنگی بنفش تیره و سبز زمردی میتواند به لباس و استایل شما حس سلطنتی بدهد.ترکیب تنالیته‌های پاستیلی در رنگ‌های بنفش و سبز در کنار همدیگر باعث ایجاد حس بهاری در استایل شما می‌شود.

سخن پایانی

رنگ‌های مختلفی جهت استفاده در ترکیب های جذاب با رنگ سال 2022 وجود دارند که به شما کمک می‌کند با ترکیب درست استایل فوق العاده‌ای را از خود به نمایش بگذارید. شما دوست دارید رنگ بنفش را با چه رنگ‌های دیگری ترکیب کنید؟ آیا شما علاقه‌مند به استفاده از رنگ بنفش در استایل خود هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *