۱۱ استایل ترند مناسب برای بهار ۱۴۰۱ 

معرفی استایل ترند مناسب برای بهار ۱۴۰۱ برای همه ما هیجان انگیز است. با عبور از فصل سرما و وارد شدن به سالی نو، لذت انتخاب گزینه‌های مناسب برای فصل جدید شوق بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. زمانی این هیجان و شوق جذابیت بیشتری به خود می‌گیرد که همراه با ترندهای سال باشد. به همین علت در این مقاله از بانی مد ترندهای مناسب برای بهار سال ۱۴۰۱ را به شما معرفی خواهیم کرد تا با خرید سریع آنها استایل فوق العاده‌ای را از خود به نمایش بگذارید. پس اگر دوست دارید تیپ شما همزمان با ورود به سال جدید، جذاب باشد با ما همراه باشید.

استایل بهار ۱۴۰۱

امسال وقت آن رسیده تا بسیاری از آیتم های موجود در کمد خود را که هر سال با آمدن فصل بهار مورد استفاده قرار می‌دادید را تغییر دهید. مطمئن باشید استفاده از پیراهن‌های دکمه‌دار، کت‌های کتانی و …  بعد از چند سال حس خسته کننده‌ای را به شما انتقال خواهند داد. پس تنها با خرید چند آیتم استایل خود را نسبت به سال‌های قبل بی‌نظیر کنید.

لباس‌های گلدار

لباس‌های گلدار  یکی از ترندهای بهار سال ۱۴۰۱ است. فصل بهار همراه با شکوفه زدن درختان همراه است و حس تازگی را انتقال می‌دهد پس بهتر است برای داشتن استایل مناسب برای سال جدید و متناسب بودن با طبیعت لباس‌های گلدار را انتخاب کنید. یادتان باشد که پوشاک گلدار تنها به پیراهن یا روسری های گلدار ختم نمی‌شود، شما از این طرح میتوانید در اکسسوری‌های خود مانند کفش، کیف و کمربند هم استفاده کنید.

کت جین رنگی

همانطور که اطلاع دارید رنگ سال ۲۰۲۲ و رنگ سال ۱۴۰۱ رنگ یاسی است پس به همین خاطر بهتر است از کت‌های جین رنگی مخصوصاً به رنگ یاسی در استایل بهاره خود استفاده کنید. استفاده از کت جین رنگی  به همراه اکسسوری‌های مناسب استایل فوق العاده‌ای در فصل بهار برای شما به وجود می‌آورد.

خرید کت زنانه

 کفش‌های ورزشی طرح دار

در فصل بهار طبیعت زیبایی‌های بیشتری را به دست می‌آورد و به همین خاطر بسیاری از ما علاقه داریم تا زمان زیادی را در طبیعت سپری کنیم به همین خاطر کفش‌های ورزشی بهترین گزینه جهت انتخاب هستند. بهترین گزینه کفش برای انتخاب در استایل بهاره ۱۴۰۱ کفش‌های ورزشی یا کتانی طرح‌دار است. اگر دسترسی به کفش‌های کتانی طرح‌دار ندارید به راحتی میتوانید خودتان دست به کار شوید و با خرید رنگ‌های مناسب جهت استفاده برای طراحی روی کفش، ایده‌های فوق العاده‌ای را روی کفش‌های کارکرده خودتان پیاده کنید.

 شلوار جین سفید و رنگی

رنگ سفید یکی از رنگ‌های هیجان انگیز و جذاب جهت استفاده در فصول گرم سال است. ترکیب رنگ سفید در کنار سایر گزینه‌ها برای شما بسیار راحت خواهد بود. اگر قصد دارید از شلوار جین سفید در بهار ۱۴۰۱ استفاده کنید توصیه می‌کنیم مانتو‌های خود را رنگهای روشن مانند صورتی یا یاسی انتخاب کنید تا جلوه بهاره بهتری به خود بدهید. استفاده از شلوار جین سفید و رنگی در کنار کفش‌های کتانی یا کفش‌های پاشنه بلند گزینه بسیار مناسبی برای بهار است. پس بهتر است اگر شلوار جین سفید یا رنگی ندارید هرچه سریع‌تر آن را از فروشگاه اینترنتی بانی مد خریداری کنید.

آستین‌های ویکتوریایی بزرگ و پف‌دار

در ادامه استایل های فوق العاده‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آنها می‌توانید خود را همگام با ترندهای بهار سراسر دنیا کنید. لباس‌هایی که در دوره ویکتوریا مورد استفاده قرار می‌گرفتند به آستین‌های بزرگ پف‌دار و چین‌های بسیار، معروف بودند؛ اما همان با توجه به طراحی‌های برندهای مطرح دنیا مشخص است که این طراحی‌ها دوباره مورد استفاده قرار گرفته است. پس در انتخاب لباس‌های خود، آستین‌های بزرگ و پف‌دار را در اولویت قرار دهید.

 کفش‌های پاشنه بلند با بندهای دراز

اگر برای رفتن به یک مهمانی یا دیدار با دوستان خود آماده می‌شوید انتخاب کفش‌های پاشنه بلند با بندهای دراز که روی قوزک پا بسته میشود انتخاب فوق العاده‌ای خواهد بود. بهتر است برای زیباتر دیده شدن استایل خود از شلوار رنگ متضاد با کفش خود استفاده کنید.

پوتین‌های درشت

اگر فکر می‌کنید با رسیدن فصل بهار فرصت استفاده از پوتین‌های خود را از دست داده‌اید سخت در اشتباه هستید، استایل‌های بهار سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد استفاده از پوتین‌های درشت برای استایل‌های روزمره به قوت خود باقی است و شما می‌توانید از آن در کنار سایر آیتم‌ها استفاده کنید.

مانتوهای چرمی

روزهای اولیه بهار با بادهای خنک همراه است استفاده از مانتوهای چرمی با قد بلند علاوه بر این که باعث می‌شوند شما استایل فوق العاده و به‌روزی داشته باشید می‌تواند از سرمای هوا هم محافظت کند. انتخاب رنگ در مانتو های چرمی برای بهار سال ۱۴۰۱ بسیار جسورانه است، به طور مثال شما می‌توانید از رنگ‌هایی مانند قرمز، سبز و … استفاده کنید و همینطور استفاده از طرح‌های حیوانی مانند پلنگی یا پوست ماری بسیار به چشم می‌خورد.

شلوار چرم

شلوارهای چرم چند سال است که به یکی از آیتم‌های جذاب و پرطرفدار در استایل‌های روزمره و مهمانی تبدیل شده. شلوارهای چرم با ضخامت‌های مختلف برای فصول مختلف سال در دسترس است و شما کافی است با توجه به گرمای هوا گزینه مناسب را برای ست‌های خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که شلوار چرم علاوه بر اینکه در کنار پوتین‌ها می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد در هنگام استفاده با صندل هم ترکیب فوق العاده‌ای را ایجاد می‌کند.

کفش‌های مربعی

دیگر وقت استفاده از کفش‌های کلاسیک با پاشنه‌ها و پنجه‌های گرد به پایان رسیده. انتخاب با پاشنه و پنجه مربعی استایل منحصر به فردی را به لباس‌های شما می‌دهد. ممکن است در برخی از شرایط انتخاب کفش‌های مربعی باعث شود پاهای شما بزرگتر از اندازه واقعی به نظر برسد؛ اما نگران این موضوع نباشید با شروع سال جدید بسیاری از افراد از کفش‌های مربعی در استایل خود استفاده می‌کنند و در نتیجه این موضوع برای همه به طور یکسان دیده خواهد شد.

کفش‌های مربعی

دیگر وقت استفاده از کفش‌های کلاسیک با پاشنه‌ها و پنجه‌های گرد به پایان رسیده. انتخاب با پاشنه و پنجه مربعی استایل منحصر به فردی را به لباس‌های شما می‌دهد. ممکن است در برخی از شرایط انتخاب کفش‌های مربعی باعث شود پاهای شما بزرگتر از اندازه واقعی به نظر برسد؛ اما نگران این موضوع نباشید با شروع سال جدید بسیاری از افراد از کفش‌های مربعی در استایل خود استفاده می‌کنند و در نتیجه این موضوع برای همه به طور یکسان دیده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *