انواع لباس جین زنانه

سال ۲۰۲۲ شلوار جین ۱۴۹ ساله شد. از ۲۰ می ۱۸۷۳ که شلوار جین برای اولین بار اختراع و استفاده شد تا کنون سالی نبوده است که از شلوار جین یا به طور کلی در لباسی از پارچه جین استفاده نشود. امروزه اما به گزارش سی ان ان سالانه ۴۵۰ میلیون جفت شلوار جین تنها در آمریکا پوشیده می شود. در نتیجه جین یکی از متداول ترین انتخاب های هر زن و مردی برای خرید لباس است. با این که لباس جین یکی از ضروریات کمد لباس هر خانمی است اما شاید کمی عجیب به نظر بیاید که انتخاب لباس جین برای خانم ها در بازار با توجه به تنوع طرح و رنگ می تواند بسیار دشوار باشد. بعد از خرید هم موضوع دیگری پیش روی شما قرار می گیرد، اینکه لباس یا شلوار جین را با چه لباس هایی می توان ست کرد و برای داشتن استایلی مناسب از چه اکسسوری‌هایی می توان کمک گرفت. در مقاله با “شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم ” می توانید بخشی از ست کردن شلوار و کفش زنانه را مطالعه کنید.

لباس های جین؛ همه وقت همه جا

در سال های اخیر اما تنوع طرح در استفاده از پارچه های جین بیشتر شده است. طراحی و دوخت مانتو، کاپشن، شومیز در کنار انواع طرح های شلوار جین زنانه باعث شده است تا با هر انتخابی از بالاپوش تا شلوار فرایند خرید کار سختی باشد. لباس های جین را اگر با طرح های مناسب و متناسب با سایز و فرم بدن خود خریداری کنید، می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای یک گردش دوستانه یا دورهمی خانوادگی تا یک جلسه نیمه رسمی یا مهمانی رسمی باشد. شرط اما توجه به سایز و استفاده از اکسسوری های متناسب است.

لباس های جین؛ همه وقت همه جا

شومیز جین؛ انتخابی همیشه درست

شومیز اصلیتی فرانسوی دارد. شومیزهای امروزی ریشه در لباس هایی با الگوی تیشرت در سالیان دور در فرانسه داشته اند. شومیزها امروزه لباس‌هایی جلوباز با دکمه هستند. شومیز لباس هایی با تنوع الگو و دوخت هستند و امروزه دیگر یک لباس را تنها با یک الگو به سختی می توان پیدا کرد. به عنوان نمونه شومیزها طرح هایی دارند که بر خلاف الگوی اصلی که جلو باز با دکمه هستند، طرح پشت باز دارند تا با گره بسته شوند.

شومیزهای جین در این سال ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. به راحتی می توانید آن را حتی با شلوار جین زنانه ست کنید. پیشنهاد می کنیم برای این ست به سراغ جین های یک رنگ نروید و جین های روشن و تیره را انتخاب کنید. با این ست می توانید از زیبایی استایل خود مطمئن باشید. انتخاب شال مناسب در کنار این ست هم می تواند جذابیت استایل شما را چند برابر کند.

کاپشن جین؛ جذابیتی بی قید و شرط

کاپشن جین هم برای طرفداران استایل کلاسیک جذابیت دارد و هم برای کسانی که استایل کژوال را می پسندند. در نتیجه با هر استایلی می توانید از کاپشن جین استفاده کنید. برای استفاده از کاپشن جین همواره به رنگ لباس هایی که می پوشید توجه کنید. کاپشن جین را هم می توانید با پیراهن نخی سفید رنگ بپوشید هم با تیشرت اما ست این کاپشن ها با پیراهن ساده و شلوار جین اسکینی و کفشی پاشنه بلند همواره از ست های جذاب بوده است.

کاپشن جین را می توان با لباس سرهمی هم به زیبایی ست کرد. اگر به یک دورهمی یا گردشی دوستانه دعوت شده اید، این ست می تواند هم باعث شود شما در جمع احساس راحتی داشته باشید و هم جذابیت استایل شما را چندین برابر می کند.

شلوار جین؛ همراه همیشگی

شلوار جین اما کارآمد ترین لباسی است که هر خانمی عموما در کمد لباس خود دارد. اما باید مدل های متنوع آن را بشناسیم. شلوار جین را می توان برای شرایط متفاوتی انتخاب کرد و پوشید. مدل های متنوع و متفاوتی که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با جست و جویی ساده بهترین مدل مناسب را متناسب با آنچه نیاز دارید انتخاب کنید. اسکینی، اسلیم فیت، مام استایل، بوی فرند تنها بخشی از تنوع طرح در شلوار جین است که می توانید انتخاب و خریداری کنید.

ست کردن شلوار جین به همراه پالتو یا کاپشن هم می تواند استایل شما را برای فصول سرد سال زیباتر از هر زمان دیگری کند. برای آشنایی با انواع پالتو‌ها و کاپشن های زنانه می توانید نگاهی به نحوه انتخاب و ست کردن پالتو ها بیاندازید. اگر قصد دارید تا بهترین استایل زمستانی را با شلوار جین برای خود طراحی کنید مطالعه این مقاله را “معرفی انواع پالتو زنانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع” از دست ندهید.

مانتو جین؛ اسپرت اما مجلسی

مانتوهای جین می توانند استایل شما بسیار خاص و زیبا جلوه دهند. نکته مهم اما استفاده از شال متناسب با رنگ پوستتان برای افزایش جذابیت استایل شماست. می توانید استایل تان را با یک کانورس سفید هم زیباتر کنید. در انتخاب کفش واکسسوری های همراه با لباس جین کمی سخاوتمند باشید.

جین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *