۵ مدل لباس دخترانه ۱۰ تا ۱۲ ساله شیک برای مهمانی

در هر خانمی، دختر کوچکی زندگی می‌کند که با دیدن لباس‌ و حال و هوای کودکی، سریع و ساده به ده سالگی بر می‌گردد. چه خانمی جا افتاده و چه دختری ده ساله، همه از لباس‌ بچگانه دخترانه به وجد می‌آیند. حالا اگر شما از والدین دختری در این سن و سال باشید، احتمالا اینکه چه نوع پوشاکی برای او تهیه کنید، از دغدغه‌های شماست. در این مطلب، به ارائه ۵ مدل لباس دخترانه ۱۰ تا ۱۲ ساله شیک برای مهمانی پرداخته‌ایم که کمک می‎‌کند تا دخترخانم شما بهترین استایل را داشته باشد. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

نکات کلی در خرید لباس دخترانه بچگانه مجلسی

یکی از راه‌های ساده این است که به ترندهای روز لباس مجلسی دخترانه بچگانه توجه داشته باشید اما در نظر گرفتن مواردی مثل فصلی که در آن قرار داریم یا موقعیتی که میهمانی در آن در حال برگزاری است، می‌تواند در انتخاب لباس دخترانه برای مهمانی ها موثر باشد. نکتۀ دیگر، طول دامن لباس بوده که در اندازه‌های کوتاه، متوسط و بلند موجود است و از این نظر دامن‌ها و پیراهن‌ها انواعی مثل پِلیسه، لِیِر یا پفی دارند. اما از طرح یقه هم نمی‌توان گذشت که اهمیت زیادی در جذابیت لباس دخترخانم شما دارد و ممکن است یقه‌بسته، یقه‌هفت یا فانتزی و غیره باشد…

دختربچه‌ها و پسربچه‌ها همیشه دوست دارند زودتر بزرگ شوند و برای همین در مواقع زیادی سعی می‌کنند تا شبیه بزرگترهایشان رفتار کنند. برای چنین کاری هم هیچ فرصتی بهتر از مهمانی‌های رسمی نیست. یک ایدۀ ساده و همیشگی همان پیراهن‌های دخترانه‌ هستند اما می‌توان با توجه کردن به موارد مختلف، پیراهن‌های خاص و فوق‌العاده را برای کودک تهیه کرد. نکات ساده اما مهمی در خرید مدل لباس دخترانه ۱۰ تا ۱۲ ساله شیک برای مهمانی وجود دارد که با توجه داشتن به آن‌ها می‌توانید مطمئن باشید دخترخانم شما در جمع خواهد درخشید؛ نکاتی که در ادامه به ذکر آن‌ها می‌پردازیم.

لباس دخترانه مجلسی کتان، زیبا و راحت!

لباس دخترانه مجلسی کتان، زیبا و راحت!

پارچۀ کتان اختیار عمل زیادی به فرزندتان می‌دهد، برای پوست گزینۀ مناسبی‌ست و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف نیز در دسترس است. این نوع لباس که بیشتر برای مجالس نیمه‌رسمی مناسب است، به دلیل جنسش امکان پیاده‌سازی طرح‌های مختلف را روی لباس داراست اما در عین حال نیز همیشه سادگی خاص خود پارچه کتان را حفظ می‌کند. این شاید از عمده مزایای استفاده از پارچه کتان در انواع مدل لباس دخترانه برای مهمانی ها باشد.

مدل لباس دخترانه شیک توری برای خانم‌کوچولوها در مهمانی!

مدل لباس دخترانه شیک توری برای خانم‌کوچولوها در مهمانی!

یکی از زیباترین انواع لباس های مجلسی دخترانه بچه گانه، مدل لباس‌های توری است که اگر دوست داشته باشید تا دخترخانمتان در جمع زیباترین باشد، نباید آن را به هیچ عنوان نادیده بگیرید. پیراهن‌های مجلسی دخترانه توردار، اغلب حالتی کلاسیک دارند اما به کار بردن عنصری مثل تور آن‌ها را همچنان برای استفاده در مدل لباس دخترانه ۱۰ تا ۱۲ ساله شیک برای مهمانی ها مناسب می‌سازد.

مدل پیراهن بلند مجلسی دخترانه بچگانه، شیک و خانمانه

مدل پیراهن بلند مجلسی دخترانه بچگانه، شیک و خانمانه

از آنجا که دختربچه‌ها در این سن و سال دوست دارند تا رفتار بزرگترها را تقلید کنند و از طرف دیگر این نوع لباس به تنشان برازنده و زیبا می‌آید، پیراهن‌های بلند مجلسی انتخاب خوبی است تا جذابیت را مزه مزه کنند. البته این نکته را در نظر بگیرید که راه رفتن با این نوع لباس مجلسی کمی دشوار است؛ بنابراین حتما قبل از خرید یکی از آن‌ها مطمئن شوید کودکتان از پس راه رفتن و حرکت با آن‌ها بر خواهد آمد!

این مدل لباس دخترانه شیک برای مهمانی های رسمی مناسب است و شما می‌توانید آن را برای کودکتان با اکسسوری‌های مینیمال و مدل موی مجلسی همراه کنید. به خاطر داشته باشید که این نوع لباس و استایل به سبک کلاسیک طعنه می‌زند و حالتی خانمانه دارد.

مدل لباس مجلسی دخترانه کوتاه بچگانه، شیطنت کودکانه

اگر دوست دارید تا دخترخانمتان همچنان در جمع‌های غیررسمی طراوت و شیطنت خود را حفظ کند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای لباس به طور قطع لباس‌های کوتاه مجلسی گلدار است که معمولا جنسی مشابه ابریشم و شیفون دارند و کودکتان در آن کاملا راحت خواهد بود. این نوع لباس که به نوعی سبک بوهو را یادآوری می‌کند، پر از انرژی و شور و شیطنت است و برای یک کودک، چه چیزی بهتر از این؟!

لباس گلدوزی شده برای پرنسس کوچک!

لباس گلدوزی شده برای پرنسس کوچک!

دختربچه‌ها عاشق انواع مدل لباس‌ های پرنسسی هستند و اگر یکی از آن‌ها را برایش تهیه کنید، احتمالا تا مدت‌ها ذوق پوشیدنش را خواهد داشت. این نوع لباس که بیشتر برای مهمانی‌های رسمی و عروسی‌ها مناسب است، دختر خانم شما را به یک فرشتۀ کوچک تبدیل می‌کند. بنابراین، ناگفته پیداست که مدل لباس پرنسسی برای دختربچه‌ها یکی از بهترین انواع استایل‌ها به حساب می‌آید که با یک تاج کوچک تکمیل می‌شود.

در این مطلب، شما را با انواع مدل لباس دخترانه شیک برای مهمانی آشنا کردیم. شما معمولا در خرید چنین لباس‌هایی برای فرزندتان به چه مواردی توجه می‌کنید؟ برایمان بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *